ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ბლოგებს სალამი, (ჩათებს სიკვდილი :ლოოოლ: )

Posted by vekoo on January 4, 2010

ხაი ,ძველი წელი ფაფუ, ფაფუ ძველი ბლოგიც.

ჯერ, პირველ რიგში, მოგილოცავთ ახალი 2010 წლის დადგომას, თავიდანვე კარგად დაიწყო ეს წელი ჩემთვის, ნუ დეტალებში მოგვიანებით ჩავღრმავდები (ლოლ)

” Ƹ̴Ӂ̴Ʒ უჭუკლესი ჭუკლი Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ” თავიდან დაიბადა

იცი როგორ გამიხარდა blogroll.ge-ზე ბლოგის გვერდზე შეცბუნებული მესიჯები – რატო წაშალე ბლოგიო.

კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ მარტო მე არ მაინტერესებდა ჩემი ბლოგი და სხვასაც დაწყდა გული [ : P ]

ჰოდა, ეს მისასალმებელი პოსტია ჩემი, ცოტა არ იყოს და დაბნეული… მთავარია, ჭუკლი ისევ დაიბადა

აბა, მომწერეთ ეხლა, ვის დაესო გულზე ეკლად ჩემი კვლავ გამოჩენა ან ვის გაუნათდა თვალებში ციცინათელები ჩემი ჭუკლის დანახვაზე? : D

პ.ს. ჯიბლას კი მივწერე, ბლოგის მისამართი ჩამისწორეთქო, მარა ვნახოთ როგორ გამიკეთებს : ( იმედია შეიცვლება იქაც

პ.პ.ს. ერთი უმორჩილესი თხოვნა მექნება თქვენსავით “ტკბილ და მურაბა” ხალხთან : D : თქვენს ბლოგებზე ჩემი ბლოგის ლინკი ჩაასწორეთ თუ ჩამატებული გყავართ და მკითხველებშიც ხელახლა დამიმატეთ.

3 Responses to “ბლოგებს სალამი, (ჩათებს სიკვდილი :ლოოოლ: )”

  1. archily said

    აბა შენ იცი სიცოცხლე ისევ ტოპ რეიტინგში უნდა იყოს შენი ბლოგი :* ძალიან მიყვარხარ🙂

  2. აჰაააა ჭუკლი აღსდგა ისევ საკუთარი ფერფლისაგან =))))) თურმე ჭუკლი ფენიქსის ჭუკლი ყოფილა =)))))))))) ახალ წელს ახალი ბლოგით მშვენიერია =))))))) ერთ თვისნი ინტერვალებით არ დაწერ პოსტებს იმედია =))))

  3. Marr said

    dagamate ukveee. veko aba shen ici exla. shemdgom postebs velodebi mteli gulit.

Leave a Reply

 
