ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

დამაკვირდი …

Posted by vekoo on January 15, 2010

ვითომ იდეები შემომაკლდა? …

ვითომ ფანტაზიამ მიმტყუვნა? …

იქნებ სულაც იღბალი  დავკარგე? : ))

არადა აქამდე თითქმის არასოდეს მიგრძვნია უიღბლობა : ) …

სულ ვიცოდი, რომ მე ბედნიერი ვიყავი, რომ ბედნიერი ვიქნებოდი …

რომ ჩემ ოჯახში სრული იდილია სუფევდა, რომ მე ყველაზე კარგი ბავშვობა მქონდა …

რომ მე ყველაზე თბილი სახლი მქონდა …

ყველაფერი მქონდა რაც მინდოდა ….

იქნებ ვიტყუები?… იქნებ ჩემ თავს ვატყუებ? …

იქნებ სულაც შენ მოტყუებას ვცდილობ? ….

გიფიქრია ოდესმე ამაზე? : ))

დაკვირვებიხარ ოდესმე ჩემ სიტყვებს? …

დამაკვირდი და მიხვდები თუ რას გრძნობს ჩემი გული, რა მინდა მე .

არ დაუჯერო ჩემ მხიარულ თვალებს, მზიან გამოხედვას, ბაგეზე ღიმილს : ))

არ დაუჯერო !..

დამაკვირდი მე ! თვალი არ მომაცილო !

თუ გინდა მე გამიცნო ჩემ სიტყვები კი არა, ჩემი ქევა განსაზღვრე.

ჩემში ჩემივე ნათქვამით კი არა, ჩემი სულის საშუალებით შემოდი.

გახდი ჩემი სულიერი მეგობარი. – რა იცი როგორ მაკლია ის … : )))

მე გელი : )))

7 Responses to “დამაკვირდი …”

  1. Marr said

    გაკვირდები და გხედავ :))

  2. sunwaited said

    Marr

    ფიზიკური თუ გულის თვალით? : )))

    • Marr said

      მაღლივში აქ ვართ ახლა, ფიზიკური თვალით მე სხვაგან ვერ გხედავ ხოლმე🙂

  3. salolas said

    ამის მერე აუცილებლად ყურადღებით დაგაკვირდები, მიუხედავად იმისა რომ ვიცი ეს პოსტი მე არ მეძღვნებოდა აშკარად😀😀😀

  4. archily said

    ჭუკლი გხედავ ჭუკლი😀

  5. sunwaited said

    salolas

    შეიძლება ითქვას, რომ ერთ – ერთი პირველი ხარ, ვისაც ეს ეძღვნებოდა : ))) ასე რომ დაფიქრდი😉

    archily

    შენ ვიცი რომ მისმენ და მხედავ, გესმის ჩემი : ) “მეორე მე”

    პ.ს. პოსტის იდეა დამებადა ….

  6. salolas said

    ვაიმეეეეეე…. (think) ვიფიქრებ…

Leave a Reply

 
