ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ჩემი პირმშო…

Posted by vekoo on February 22, 2010

ერთ სახალისო საიტს გადავაწყდი.

გაინტერესებთ როგორი იქნება თქვენი შვილი?😛 მაშინ ეწვიე ამ საიტ

ბავშვებს აქ უსაფრთხოდ აკეთებენ😛 ყველაფერი წამებში მთავრდება, არაა საჭირო “მძიმე რუტინული შრომა”😛 და შემდეგ 9 თვე გაღიპული მუცლით სიარული😛

უბრალოდ შეიყვან მონაცემებს შესაბამის გრაფებში და პატარა უკვე სახეზეა😀

ეხლა გეტყვით ყველაფერი მე როგორ გავაკეთე და როგორი ბაო გამომივიდა😆

აქ ავტვირთე ჩემი სურათი. არაა აუცილებელი მარტო ანფასი იყოს გადაღებული, – რომ აიტვირთება მერე თავად შეგიძლიათ ამოჭრათ და მხოლოდ სახე დატოვოთ😛

ისე, ჩემი, როგორც უკვე გამოცდილი ქალის (ამ საკითხში) რჩევა იქნება, თუ თმები გაძლიანაც გაჩეჩილი ნუ გექნებათ სურათში😀 თორე შედეგებზე თავად აგებთ პასუხს😛

შემდეგ ატვირთავთ უკვე სავარაუდო ბავშვის სავარაუდო მამიკოს/დედიკოს😀

ჰო, კიდევ აირჩევთ სასურველ Frame-ს : )

და ისღა დაგრჩენიათ დაელოდოთ შედეგს😛 (რომელიც ცხოვრებისგან განსხვავებით, არც ისე აყოვნებს😛 )აქვე ძალიან მომეწონა მინაწერი :

please hold on while we make your baby… it shouldn’t take more than 9 months😉..

და მეორე:

If you don’t have your friend/partner’s photo currently, you may like to make babies with celebs

მაი ბოზები მაიიი…

სუროგატი მშობლები😛 გამოსავალი მარტივია😛

მაუსის ერთი მარტივი დაწკაპუნებით შევუკვეთე ბიჭი/გოგო და კანის სასურველი ფერი😉

ჰო, და სახელია კიდე აუცილებელი🙂

ნუ, სხვას ვის, თუ არა ჩემ ბლოგს, რომ მივცე ექსკლუზიური უფლება ჩემი სავარაუდო შვილის სურათის გამოქვეყნებისა😀

თავადაც ცადეთ😉😛

11 Responses to “ჩემი პირმშო…”

  1. Marr said

    უი ეს საიტი ვიცი :))) მერე ფორუმზე დავდებ ჩემი ბავშვების სურათებს :)))

  2. Marr said

    ე მეჩვენება თუ შენს ბავშვს ცისფერი თვალები აქვს :))) არ ვინტრიგნობ დედას ვფიცავარ :)))

  3. sunwaited said

    ჰო, ცისფერი თვალები უჩანს, მეც მასე დავინახე და გამიკვირდა😀 მარა, როგორც გენეტიკაში მისწავლია, (მგონი) ბაბუაჩემისგან შეიძლება გამოყვეს ცისფერი თვალები. ა, თუ ბაბუისგან ანუ მამაჩემისგან😀 ნუ, ჩემმა დამ იცის ეგ უკეთესად და თუ არ გაპარულა და მოვიდა სახლში, ვკითხავ😀😀
    აუ, აქ დადე შენი ბავშვის სურათის ლინკიიიიც P

  4. Marr said


    ა ბატონო ლინკები

  5. vaime sheni ra kargi bavSvi gamovida da Cemsas ra Schiiirs😀😀 getanxmebi da gaprtxilebt ar atvirtot tmagachechili meore naxevris surati😀

  6. nino said

    patara bavSvebs aseti kbilebi ar aqvt.maimunoben racxas:)

  7. au xoo ashkarad maimunoben tore chemi rogor gamovida imena shavi da xuchuch tmianiii? 😀😀😀

  8. CGsaba said

    აჩიკო😀

  9. archily said

    CGsaba
    მე ვარ მერე ეგ😀 შენ რომელ ხარ? ის ხარ ვინც მე მგონიხარ ?😀

Leave a Reply

 
