ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

სტერეოტიპების ცვლა .

Posted by vekoo on March 23, 2010

ვხვდები, რომ თუკი ადამიანი იქნები დაკვირვებული, ბევრ რამეს ისეთ შეიტყობ შენ გარშემომყოფებზე, რასაც ისინი არასდროს გეტყვიან და შეიძება, საქმე საქმეზე რომ მიდგეს არ აღიარონ კიდეც.

ვუკვირდები სიტყვებს, რეპლიკებს, შეხედულებებს ერთი ჩემი მეგობრისას, და ვხვდები, რომ  რომ არა ის გზა, რაც მან გამოიარა, ის ამ აზრზე არ იქნებოდა.  არ იტყოდა :

“სიყვარული სისუელეა ჩემი აზრით” …

ეს ერთ–ერთი შედევრია, უფრო დაწვრილმანება არ მინდა, არავისთვის არაფრის დამტკიცებას არ ვაპირებ, მაგრამ როცა ამ ადამიანს ვუყურებ, ვხვდები, როგორ შეუძია შეცდომაში შეიყვანოს სხვა: დააბრეხვოს და ამტკიცოს ისეთი  სისულელეები, რაც რომ არა მისი ცხოვრების გზა, ასე არ იფიქრებდა.

მას რომ ის ყველაფერი არ გამოევლო, არც ამ აზრზე იქნებოდა და სრულიად საპირისპიროც შეიძლებოდა ემტკიცებინა.

მიტყდება, როცა ვხვდები, რომ ეს ადამიანი “გარემოების მსხვერპლი” გახდა და ასე შეიცვალა შეხედულებები და სტერეოტიპები, ეს გარკვეულწილად მის დაცემასაც მანიშნებს.

ვერც გავამტყუვნებ, ძნელია არ გაეთელინო ცხოვრებას ზოგიერთი სირთულეების დროს…

46 Responses to “სტერეოტიპების ცვლა .”

  1. kevana said

    სტერეოტიპების ცვლა ეს ბუნებრივი პროცესია, იმჰო🙂

    ვერც სტერეოტიპების დანგრევაში ვხედავ ტრაგედიას და ვერც იმაში, რომ ადამიანს აქვს გარკვეული სტერეოტიპი…

  2. sunwaited said

    kevana

    მე არც სტერეოტიპებს “ვებრძვი” და არც სტერეოტიპების მსხვრევის პროცესს.

    გააზრებული მაქვს, რომ ადამიანი მუდმივად განახლებადი არსებაა და ცვლილებები მასში მუდმივად საჭირო და ნორმალურია.

    მაგრამ როცა იმედს დაკარგავ და ხელს ჩაიქნევ და მოძალებული პესიმიზმი სრულიად სხვა ადამიანად გაქცევს, ფეხებზე მკიდიად და ძალიან ზედაპირულად, ისეთად, ვითომ ცხოვრებაში ყველაფერი კარგი უკვე ნახე და წინ მხოლოდ უბრალოდ დროის ტარებაღა დაგრჩა , როცა დაკარგავ მთავარ ფასეულობებს, მართლა ცუდია იმჰო : )

    • kevana said

      ჰო, ცხადია🙂

      ყველას უტყდება როცა ეცემა. მაგრამ ხომ შეიძლება წამოდგეს და ეგ წაქცევა გამოცდილებად დარჩეს, მწარე გაკვეთილად : )

  3. sunwaited said

    kevana
    შენ მე ვერ გამიგე : )) გეთანხმები, რომ ყველა ეცემა, მაგრამ საუკეთესო ვარიანტია, თუ როგორც შენ თქვი ამ დაცემას გაკვეთილად გამოიყენებ და არა ისევ იმ დაცემულ დონეზე დარჩები და ყველაფერს შავ ფერად დაინახავ.
    ამას ეძღვნებოდა ჩემი პოსტიც და ნუთუ ასე ცუდად გამოვთქვი სათქმელი? : ((

    და რას მაფილოსოფოსებთ : დ

  4. archily said

    ნათქვამია:
    კაცი რომ დაეცემა ადრე თუ გვიან წამოდგება ფეხზეო….ქალი რომ დაეცემა ვერასოდეს წამოდგება ფეხზეო …(რათქმაუნდა ფიზიკურ დაცემას არ ვგულისხმობ😀😀😀 )

    • sunwaited said

      ჩემი ჭკვიანი რა აზრებს დამიფრქვევს ხოლმე :* :* :* :*

      ოოოოოფ, ქალსაც გააჩნია და ქალსაც.

      მე თუ დავეცი, რომ წამოვდგები უფრო ძლიერი ვიქნები :დდდ

    • tati gogo said

      ai ak unda damewera 5shi ki ara:) shemeshala raaa…mixvdit albat…

  5. archily said

    ჰო რათქმაუნდა აბა ამხელა თავი ტყუილად კი არ მაბია😀 :* :* :* :*

    ეგ ფრაზა და არამარტო ეგ,ყველა ეგრე თქმული ფრაზა და გამონათქვამი უმრავლესობაზეა და არა კონკრეტულად ვინმეზე.რათმაუნდა რათქმაინდა😛

    • tati gogo said

      ro ar vicode vin xar qalis dawerili megoneboda eg posti😀 sheni mxridan dzalian cudad gamochnda🙂 kalebs uyvars choraoba da gasagebia veriko sxvaze wers ragaceebs mara shen komentarebs rato aketeb ver vxvdebi😀

      • archily said

        რომ არ იცოდე ვინ ვარ?
        ჭორაობა?🙂

        კარგად წაიკითხე ეგ პოსტი და ბოლო რამოდენიმე სოიტყვას კარგად დაუფიქრდი🙂

      • tati gogo said

        vekom dawera:”ეს გარკვეულწილად მის დაცემასაც მანიშნებს”… da sheni pasuxi? :”კაცი რომ დაეცემა ადრე თუ გვიან წამოდგება ფეხზეო….ქალი რომ დაეცემა ვერასოდეს წამოდგება ფეხზეო”…mkitxveli mixvdeba yvelafers…exla axsnas ra azri akvs😀

  6. Marr said

    ნათიას რეპლიკა ვიცანი😀 თუ გინდა ადამიანს სიმართლე დასტყუო, ბლოგი უნდა გააკეთებინო

  7. reptilia said

    mmmm… “ასე შეიცვალა შეხედულებები და სტერეოტიპები, ეს გარკვეულწილად მის დაცემასაც მანიშნებს.”
    pirikit, ra dacema?! nebismieri cvla shexedulebebis kargia. ( tundac sxvebis azrit cudi ikos). es rom ara, ganvitareba saocnebo rame gaxdeboda da chven kide koveltvis ert creze vicunculebdit. (es ise gaige rogorc ginda😛 )).

  8. sunwaited said

    reptilia

    ვაიმეეეე, გამაგიჟებთ ეხლა თქვენ

    რა არის კარგი, როცა 20 წლის გოგო ჩათვლის, რომ ყველა კაცი ნაგავია და მათთან კონტაქტი მარტო მათ გამოსაყენებლად და გასართობადაა საჭირო ? რომ ბიჭი თუ მოგეწონება რაც გინდა ის უნდა უქნა , საბოლოოდ შენ რომ არ გამოხვიდე მიტოვებული, ჯობია რასაც ქვია შენ იხმარო და მერე მიაგდო? და ა.შ.

    გავაგრძელო ბიჭებო? და თქვენ თვლით, რომ კარგია ასეთი განახლება ადამიანისა? გოგოსი?

    მე პირიქით მივიჩნევ, რომ ეს დეგრადაცია უფროა

  9. იცი რა?
    მე მემგონია რომ ეგრე არ ფიქრობს შიგნით, გულში. უბრალოდ უნდა რომ ეგრე ყოს.რატო უნდა ეგ სხვა პრობლემა. რაც არ უნდა დაეცე სიყვარულზე არც ერთი ქალი არ ამბობს სისულელაო მიუხედავად სიყვარულში განცდილი დიდი მარცხისა.
    როცა შენს გარშემო ხედავ,რომ ვიღაც შეყვარებულია, და თუნდაც ცხოვრება იმიტო არის კარგი, რომ მის ხმას გაიგებ რაღაც მომენტში საკუთარი ტავი გემბრალება, და მითუმეტეს როდესაც განცდილი მარცხი გაგახსენდება შიში გიყყრობს და აჯერებ საკუთარ ტავს, რომ სიყვარული სისულელეა. რომ ამ ქვეყნად ყველაფერი დაიკიდეს პრინციპით მოქმედებს.
    არ არის ეგ დეგრადაცია. ნათია საკუთარ ტავს ებრძვის. ცდილობს რაღაც უაზრობებით გამოიტენოს თავი და არა მარტო თვითონ სხვაც დაარწმუნოს. სიყვარულტან დაკავშირებით კი არა ნებისმიერ საკითხთან დაკავშირებით ეგრე იქნება. მაგრამ როდესაც შეცდომის აღიარება მოუწევს ასეთ ადამიანს შეიძლება სიამაყის გამო ვერ აღიაროს და ის ერთადერთი შანსიც (ალბათ) დაკარგოს.
    რავი მე ესე ვფიქრობ და..

  10. kevana said

    Sunwaited

    ბოდიში, ჩემი ბრალია :დ

    კი, არ არის კარგი როცა 20 წლის გოგო ეგრე ფიქრობს, მაგრამ გაივლის ეგეც.. შენ შეგიძლია შენებურად დაეხმარო, შენი შესაძლებლობებისა და გარემოების გათვალისწინებით : )

    ვფიქრობ, რომ ცუდიდანაც შეიძლება რამე სასარგებლოს სწავლა

  11. zurriuss said

    ვერ განჭვრეტ წინასწარ და არც უნდა ეცადო. დროის კარგვაა. აი, დაკვირვება კი, რასაც ახლა აწარმოებ, უფრო სჯობს, რადგან გამოცდილებას იძენ და მომავალს მომზადებული ხვდები.
    პ.ს. სხვა საქმეც ნახე, რა :)))

  12. sunwaited said

    siyvarulovna

    აფსოლუტურად გეთანხმები ყველაფერში.

    ფაქტიურად, შენ თქვი ის , რაც არის ყველა მისი საქციელის მიზეზი .

    kevana
    მე დავეხმარო?🙂 მარტივი სათქმელია …

    zurriuss
    დავაკვირდე, რათა მომავალს გამზადებული შევხვდე? :დ :დ მეც რომ მისნაირი “პრობელემები შემექმნება” მაშინ ხო? :დ

    არა , არა . რაც არ უნდა იყოს, მე არც იმდენად ჭკვიანი ვარ, რომ სხვის გამოცდილებაზე ვისწავლო რამე, ისევ ჩემს თავს თუ ჩავუღრმავდები, ის კი ვიცი, რომ სხვისი გამოცდილება არაფერში გამომადგება : )
    სხვა რა საქმე? :დ

  13. D@niko said

    Yea, Sure… უბრალოდ, არაფერია უკვდავი… და ყოველის არის ვიღაც ვინც მის წინამორბედს ცვლის…

    • sunwaited said

      მე მაინც მივცემ ჩემს თავს უფლებას, რომ რადგანაც “არაფერია უკვდავი” ანუ კვდება, ამ ფრაზა “არაფერია უკვდავი”–საც კვდომა მივანიჭო , მოვკლა და რაც მე მინდა ის უკვდავად გავიხადო😀

  14. tati gogo said

    დავიწყებ თავიდან🙂 შენ ახსენე ჩემი მეგობარიო🙂 და მე ეხლა მივხვდი რო შენ შეცდი…ადამიანი მეგობრის პირადს საზოგადოდ არ არჩევს,მიტუმეტეს დაუკითხავად…თუ შენ ეგრე ფიქრობდი ჩემზე ჩემთვის გეთქვა🙂 პირფერობის და პირში სიცილის დედაც მ……. ვეკო…
    ეხლა რაც შეეხება იმ ფრაზას😀 ევა.გე-ზე რასაც ვწერ შენ პიკრობ რომ ყველაფერი სიმარტლეა? გავიხუმრე ჯერ ერთიც… და ის რომ სიყვარული სისულელეა ამის ახსნაც შეიძლება ჩემო კარგო🙂 ბევრ რამეში გვიშლის ხელს ეს გრძნობა ადრეულ ასაკში… და ყველა კაცი ნაგავიაო ეგ სიტყვები შენ ჩემგან ოდესმე გაგიგონია?😀 თუ უბრალოდ წერ, იმიტომ რო იცი მე არ შემოვიდოოდი ამ ბლოგზე😀 მანქანაში რო მითხარი სიცილით შენზე დავწერეო ეს დეტალები შენ არ გიხსენებია🙂 და მამაკაცებთან მე ვერთობი?😀 ან ვიყენებ ვინმეს?😀 ერთი ესეთი კაცი მაინც დამისახელე რა😀 მაგრად გამაცინე ვეკო 🙂 შენ გეშლება რაგაცეები… ბევრ მამაკაცს მოვწონვარ,ძალიან ბევრს,მაგრამ გასარტობად არც ერთი მათგანი არ გამომიყენებია🙂 დეგრადაციაო? :D:D შენ განუვუტარებელი ადამიანი ხარ ჩემი აზრით, რაღაცას წერ ამბობ და არ უკვირდები..კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რო ჩამორჩენილი დედაკაცივით აზროვნებ სამწუხაროდ… გგონია ფილოსოფოსობ, არადა სისულეებს წერ…და ასეტი რა გზა გამოვიარე:D რო ჩემზე მეტად შენ ვერ ინელებ ასე მგონია :D:D გარემოების მსხვერპლი? :D:D მშვენივრად ჟღერს… მაგრამ ისევ უადგილოდ გამოიყენე.და შენ თუ ფიქრობ რო მე დავეცი და ჩემი პოსტები ევაზე ჩემს დაცემაზე მეტყველებს და შენ ამას აქ წერ და მე არ მეუბნები შენ ხარ მეგობარი? მაპატიე მაგრამ მე ეგრე სულაც აღარ ვფიქრობ…
    და ბოლოს ერთს გეტყვი და გაითვალისწინე: შენს ამბებზე შენს ტავზე ილაპარაკე და გაარჩიე,სხვისას მიტუმეტეს ჩემსას ნუ არჩევ ძალიან გთხოოვ… მითუმეტეს არასწორს წერ…ვიცი მაინც ვერ მიხვდები რო დამნაშავე ხარ და არ უნდა დაგეწერა ეს ყველაფერი მაგარამ ჩემტვის ამას მნიშვნელობა აღარ აქვს… მე მართლა გავიგე უკვე ყველაფერი🙂 ის სიტყვა რასაც შენზე ვფიქრობ არ მინდა დავწერო და თუ გინდა პირადად გეტყვიიი……….

  15. sunwaited said

    არ მინდოდა ამ ყველაფერზე იქვე მეპასუხა, აღარც ის მინდოდა, ის პოსტი იქ დებულიყო, თუნდაც მეგობრად აღარ მთვლიდე, როცა ვიცი, რომ ცუდი შედეგი მომიტანა , ცუდად გაიგეს აღარაა საჭირო.

    როგორც ვატყობთ, მე და შენ სერიოზული სალაპარაკო გვაქვს. გასაგებია, რომ გეწყინა რაც აქ ნახე და გაბრაზებული ხარ და ბლა ბლა ბლა რაღაცებს მადარებ. მესმის და ვცდილობ, არც შევიმჩნიო მაინც რომ მწყინს.
    პროსტა, ერთ რამეზე გავამახვილებ ყურადღებას:
    დაგიკოპირებ ჯერ შენ კომენტარში რამოდენიმე ფრაზას და გადახედე:

    “ადამიანი მეგობრის პირადს საზოგადოდ არ არჩევს,მიტუმეტეს დაუკითხავად…თუ შენ ეგრე ფიქრობდი ჩემზე ჩემთვის გეთქვა”

    ” ევა.გე-ზე რასაც ვწერ შენ პიკრობ რომ ყველაფერი სიმარტლეა? ”

    “ყველა კაცი ნაგავიაო ეგ სიტყვები შენ ჩემგან ოდესმე გაგიგონია? ”

    ” თუ უბრალოდ წერ, იმიტომ რო იცი მე არ შემოვიდოოდი ამ ბლოგზე”

    ” და მამაკაცებთან მე ვერთობი? ან ვიყენებ ვინმეს? ”

    “შენ თუ ფიქრობ რო მე დავეცი და ჩემი პოსტები ევაზე ჩემს დაცემაზე მეტყველებს და შენ ამას აქ წერ და მე არ მეუბნები ”

    და კიდე არის დეტალები რა, ხო ბევრი რამე აღმოაჩინე ჩემ პოსტში ისეთი, რაც შენ არ გეხება, არ გახასიათებს და იცი, რომ ჩემი მოგონილი და ჩემი ფანტაზიის ნაყოფია.

    ხო მადანაშაულებ იმაში, რომ მანქანაში სიცილით მითხარი შენი ისტორია გამოვიყენეო და არც მითხარი იქ რაები გიწერიაო.

    ცივი გონებით დაფიქრდი აბა, ამის თქმა რომ არ მდომოდა, შენ ნახავდი ოდესმე? ვერა. მარა მე დამალვა არ მიცდია.
    ან იმაზე მაინც დაფიქრდი ესენი რატო დავწერე და მერე შენ რატო გითხარი. შენი აზრით, ამის პირში თქმა მომერიდა?

    ჩამორჩენილი დედაკაციო სანამ მიწოდებ, ის გაითვალისწინე, რომ ეს ბლოგია, იგივე ყოველდღიური ჟურნალი, რომელიც საერთოდ არ გაიყიდება და არც არავინ წაიკითხავს, თუ აქ რამე “ისეთი” რაა, მძაფრი და მართლა პრობლემატური არ ეწერება.
    ამდენ რამე რომ აღმოაჩინე, რაც შენ არ გახასიათბს და ჩემი მოფიქრებულია, იმას რატო ვერ მიხვდი, რომ ეს ყველაფერი მე ამ პოსტისთვის მეტი სიმძაფრის შესამატებლად დავწერე?
    მართლა გამიტყდა, რომ გაწყენინე ასე სულელურად. მარა როცა ამას ვწერდი მაშინ სულაც არ მომაფიქრდა ეგ.
    მეგონა, გამიგებდი რომ ცნება “ბლოგერი” ძაან დიდ ასპექტში პროვოკატორს და პიკანტური ამბების მთხრობელს ნიშნავს.
    ისიც გაიხსენე, მე მაშინ გითხარი, შენი პოსტი გამოვიყენე სიყვარულზეთქო ( ანუ ის, რომ სისულელეა სიყვარული) . ხოდა მერე მაგაზე ავაგე ეს ისტორიაც.
    აუ, რა დებილი ხარ რააა. რა ყველაფრის დასერიოზულება იცი ხოლმე : ((
    ისიც ხო გითხარი, შენი არც სახელი დამიწერია და არც გვარი იმიტომ რომ არაა ეგ ნორმალური საქციელი.
    ან რა პონტში უნდა დამეწერა მართლაც რომ შენზე მომეყოლა. ამ პოსტში კი შენი მარტო ის ევას პოსტია გამოყენებული და გამიტყდა მართლა ასე სერიოზულად რომ აღიქვი რაა.
    არ ვიცი კიდე როგორ გაგიმარტო, რომ ეტა ვსიო დლია ზა პიარამ !

    იტოგში, მე აქ ბევრი ვიბოდიალე,იმიტომ რომ მართლა მაგრად გამიტყდა ჩემი საქციელი . მე კარგი პოსტის დაწერა მინდოდა და საბოლოოდ რა გამომივიდა.
    პროსტა ერთს გეტყვი : იმდენს თუ ხვდები, რომ ეგ ყველაფერი შენ არ გახასიათებს, მაშინ იმასაც მიხვდი, რომ ასე სერიოზულად მისაღები არაა.
    აღარ ვიცი როგორ აგიხსნა,
    ის პოსტი ბლოგისთვის დაიწერა . ვირტუალურობა და რეალური ურთიერთობები და სიტუაციები სულ სხვადასხვაა და ნუ ურევ ერთმანეთში.
    მე ის პოპულარული სტატიის დასაწერად მჭირდებოდა ისტორია გოგოზე .

    ისე, იმაში ნუ დამადანაშაულებ, რომ მე ვინმეს განვიკითხავ და მითუმეტეს, პირს უკან ვჭორაობ.
    ეგ რომ მინდოდეს სახალხოდ არ დავწერდი, მითუმეტეს ვიცი, რომ ამას ნახავენ და გაუტყდებათ.

    არა რა, ბლოგერი სული თუ არ გაქვს, ვერაფერს გამიგებ მაინც რას ნიშნავს პიკანტური სტატია

  16. archily said

    Tati Gogo
    მე რაც დავწერე შენ არ გეხებოდა და რატო გგონია შენ თავი სამყაროს ცენტრი მაგისდედავატირე?🙂

  17. reptilia said

    vetanxmebi kevana s. da rac sheexeba daxmarebas, eg megobruli movaleoba😀 xshirad, mainc arapers cvlis. magram maicn.. :p

  18. sunwaited said

    archily
    გასაგებია შენი რეაქციაც როცა რაც არ გითქვამს იმას გაბრალებენ :* მაგრამ დავწყნაროთ ცხენები :* :დ

    reptilia
    რაში ეთანხმები? :დ აქ იმდენი რაღაც ითქვა ამერია თავგზა : ))
    ა, მეგობრულად დავეხმარო? ჩვენ გავარკვიეთ უკვე, რომ დასახმარებელი არც არაფერია :დ

  19. Rockyourbaby said

    ეჰჰჰ ბავშვებოოოოოო!!!!!!რამოდენიმე დღეა თვალყურს გადევნებთ ამ თქვენს კინკლაობაში და მე როგორც გარედან მოთვალთვალეს,ყველაზე მეტად თვალში ის მომხვდა,რომ სამეგობრო “კლანი”შუამავლობის და ობიექტურობის მაგიერ,ვერიჩკას ასწორებს მიწასთან!

    აქ ითქვა და დაიწერა ბევრი რამ,რაც იმას მიანიშნებს,რომ ერთმანეთს მართლა საერთოდ ყურს არ უგდებთ,სიტყვებს წინ და უკან უტრიალებთ და ისეთ სიდებილეს იტყვით ხოლმე,ლამის მონიტორში შემოვხტე და გეჩხუბოთ!!!

    Nატიას და ვერიჩკას მე მარტო “ვირტუალურად” ვიცნობ,მაგრამ ერთი რამე ნათელია,ორივე ერთმანეთისაგან ძალიან განსხვავებული პიროვნებაა,Nათია მე სიგიჯემდე მომწონს,რაც არაერთხელ მითქვამს,ძალიან მომწონს თავდაჯერებული და თავისუფალი ადამიანი.მომწონს მისი ცხოვრების სტილი.კომპლექსებში და “ხალხი რას იტყვის”-ში ჩამკვდარ ხალხს ვერ ვიტან!!!

    ვერიცკა კიდე ძაან ბავშვური და საკალელი გოგოა.თქვენ შეიძლება იმდენად არ აკვირდებით,მაგრამ მე როგორც ფსიქოლოგი ,ბევრ წვრილმანებს ვაკვირდები,რომ ვირტუალურად ანუ სურათების მიხედვით და პოსტების მიხედვით,ადამიანის კარაქტერი შევისწავლო.

    ვერიჩკას კარუსელებიან სურათებს რომ ვუყურებ,მართლა სიცილს მიხატავს სახეზე და ბევრჯერ ,როცა გამხსენებია,ჩამღიმებია ხოლმე,ძალიან ბავშვურ,გულუბრყვილო და თბილი ადამიანის შთაბეჭდილებას ტოვებს.ალბათ ოდესმე თუ ერთმანეთს შევხვდით,ამხელა ქალს ბავშვად გადამაქცევს და სახლში მუხლებგადატყავებულს გამიშვებს.smile.gif

    ნათია კიდე ჩვენი დივაა!მანდ რომ ვიყო ალბათ ჭორაობით გავსკდებოდით და ალბათ ბევრ საერთოსაც აღმოვაჩენდით.ამ ორ ადამიანს შორის განსხვავებაა როგორც ცასა და დედამიწას შორის,მაგიტომაც დარწმუნებული ვარ,რომ ბევრი რაღაცა,რაც ვერიჩკასთვის დასაშვებია,Nათიას ალბათ ცუდ სიზმარშიც კი ვერ წარმოუდგენია რომ ასეთი რაღაცა არსებობს,მაგალითად ბლოგისადმი ასეთი სიმპატია.ნათი განა ეგეთები არსებობს?ამხელა ქალი,ქმარშვილიანი და ვითომ ძაან მაგარი tongue.gif ფეისბოკში ვთევზაობ და გიჟს ვგევარ!!ვერიჩკას ხასიათიდან და კარაქტერიდან გამომდინარე,დარწმუნებული ვარ,რომ ცუდი არაფერი უფიქრია,როცა ამ ყველაფერს წერდა.

    რაც შეეხება ვერიჩკას სტატიას,ეგ მე ადრე წავიკითხე და აზრადაც არ მომსვლია რომ შენზე იყო,ვერც რეპლიკა ვიცანი და “ყველა კაცი ნაგავია” არც გამიგია შენგან.შეიძლება მე შენ ყოველდღიურად არ გხედავ და არ გიცნობ ისე,როგორც შენი მეგობრები,მაგრამ დარწმუნებული ვარ,რომ არც ბოზი ხარ და არც გარემოების მსხვერპლი!შეიძლება შენი ცხოვრების სტილი,აზროვნება და ა.შ.არ შეესაბამება ქართული საზოგადოების სტერეოტიპს,შეიძლება არ დადიხარ ლოზუნგით “ვაი ხალხი რას იტყვის” და შენსას ისწორებ და ზუსტად ეგ არ ნიშნავს ბოზობას!

    • Rockyourbaby said

      სიტყვა ბოზი ,უფრო სწორად,”გაბოზება დააბრალე” აქ ერთ ერთმა საერთო მეგობარმა შემოაგდო! ვთქვათ და ნათიას მართლა ვინმე რომ გამოეყენებინა და მიეგდო,ეგ ბოზობას ნიშნავს???”ბოზი ქვია ქალს,რომელიც სექსს ყიდის!და ადამიანის გამოყენება ფეხების გადაფარჩხვის გარეშეც შეიძლება!!და რავი,მე ვერსად ამოვიკითხე ვერიკოს ბლოგში,რომ ნათია ფულის სანაცვლოდ რაღაცეებს აკეთებდეს!ასე რომ,ცოტა დაუკვირდით რაა,რეებს წერთ და ამბობთ!ამისთანა რეპლიკებით ,მოხმარების გარეშე,პირიქით უფრო აჩხუბებთ ბავშვებს ერთმანეთს!თუმცა ტყუილად კი არაა ნათქვამი,სხვისი საქმის გარჩევისას ყველა ბრძენიაო.

      ბავშვი დგას და კილომეტრიანი პოსტებით ცდილობს სიტუაციის ახსნას და ბოდიშებს იხდის გიჟივით!!!მაგრამ ერთადერთი რაც თქვენ თვალში გხვდებათ,ისაა რომ თავს იმართლებ და ბლა ბლა.

      გასაგებია,რომ ნათიას აკრეფილი აქვს,ვის არ მოხვდება გულზე,თავის თავზე ნეგატიურის წაკითხვა,მაგრამ სიმართლე გითხრა,დაწერილში ცუდი ვერაფერი აღმოვაჩინე და სხვათაშორის,ის რომ ადამიანი სტერეოტიპებს იცვლის,ეგ ჩვეულებრივი მოვლენაა,ჩემი აზრით შენ უფრო კომენტარების შემდეგ გაქვს “აკრეფილი”,სადაც ვერიჩკა წერს

      ((((((((((((((((((((“ვაიმეეეე, გამაგიჟებთ ეხლა თქვენ

      რა არის კარგი, როცა 20 წლის გოგო ჩათვლის, რომ ყველა კაცი ნაგავია და მათთან კონტაქტი მარტო მათ გამოსაყენებლად და გასართობადაა საჭირო ? რომ ბიჭი თუ მოგეწონება რაც გინდა ის უნდა უქნა , საბოლოოდ შენ რომ არ გამოხვიდე მიტოვებული, ჯობია რასაც ქვია შენ იხმარო და მერე მიაგდო? და ა.შ.”)))))))))))))))))))))))))))))))))

      სხვათაშორის,მართლა ასე რომ ფიქრობდე,ეგ იმას არ ნიშნავს,რომ მართლა ეგრე იქცევი!..მე ყოველთვის ვამბობ,ქმარმა რომ მიღალატოს,მივახრჩობ-მეთქი,მაგრამ ამის გამკეთებელი ვარ მე???ალბათ ტირილით გავსკდები და სახლიდან წავალ!!!!
      გქონდეს აზრი რაღაცაზე,არ ნიშნავს რომ მართლა ეგრე იქცეოდე!!!

      “ნათია ბოზია” -იქნებოდა რომ დაეწერა”ჩემი მეგობარი თვლის,რომ ყველა კაცი ნაგავია,მაგიტომაც თვითონ იყენებს და მერე მიაგდებს-ხოლმე,რომ ბოლოს თვითონ არ დარჩეს მიტოვებული!”ხვდები განსხვავებას??

      ამიტომ ვამბობ ყოველთვის,რომ არასწორად ინტერპრიტირებული რაღაცეები ახლო მეგობარს კი არადა ოჯახს ჩამოგაშორებს.

      ამ ფრაზაზე თუ გაამახვილე ყურადღება???

      ((((((((((((((((შენ მე ვერ გამიგე : )) გეთანხმები, რომ ყველა ეცემა, მაგრამ საუკეთესო ვარიანტია, თუ როგორც შენ თქვი ამ დაცემას გაკვეთილად გამოიყენებ და არა ისევ იმ დაცემულ დონეზე დარჩები და ყველაფერს შავ ფერად დაინახავ.
      ამას ეძღვნებოდა ჩემი პოსტიც და ნუთუ ასე ცუდად გამოვთქვი სათქმელი? ))))))))))))))))))))))))))))))))

      მე ამ პოსტში იცით რა ამოვიკითხე???როცა ადამიანს სიყვარულში არ გაგიმართლებს,ყურებს ნუ ჩამოყრი და შავად ნუ შეხედავ ყველაფერს! და არა ის რომ არიქა და ნათია ბოზია და ა.შ.
      აქ ხშირად წამიკითხავს ნათიას სევდიანი წერილები,რაც მიანიშნებს,რომ სიყვარულში მართლა ჰქონდა იმედგაცრუება.

      აქ წავიკითხე ნათიას რეპლიკა,რომ თურმე ვერიცკას პირში არაფერი უთქვანს და ზურგსუკან ბლოგზე დაუწერია რაღაცეები,იმის იმედით,რომ ნათია იქ არ შევიდოდა და წაიკითხავდა.
      აქ კიდე ერთ ერთი საერთო მეგობრისგან ესეთი რამ წავიკითხე:

      QUOTE
      პოსტი გავბედავ და ვიტყვი თავიდან ბოლომდე თათი გოგოზე იყო.. რამოდენიმე ფრაზა მეცნო რაც ნათიასთვის პირშიც გაქვს ნათქვამი მცხეთობის მეორე დღეს smile.gif კარგად გაიხსენე ვეკო..

      თუკი პირში ბევრი რამ უთქვამს,რატო ამბობთ რომ ზურგსუკან რაღაცეები დაწერა???

      ყველა ვერიჩკას მიახტით და მარტო ყველაფერი ცუდი გამოჩხრიკეტ,რატომღაც დაგავიწყდათ,რომ მას კარგი თვისებებიც აქვს,ერთად გატარებული კარგი დრო დაივიწყეთ და ვერიჩკა რაღაც სასწაულება გამოიყვანეთ!!!

      ერთ ერთი მეგობარი დაპირდა,ჩვენც აგერ არავართ ავდგებით და მოგეხმარებითო,მაგრამ მოხმარების მაგიერ კიდე უფრო ამწვავებთ სიტუაციას,იმითი რომ დახურულ თემას ხელახლა ხსნით და ვერიჩკას ყველაზე დიიიდ შეურაცყოფას აყენებთ რაც მეგობარმა შეიძლება გააკეთოს!

      ვერიჩკამ დაწერა:

      QUOTE
      ითქვა ძალიან ბევრი რამე და ისეთებიც, რაც არ უნდა თქმულიყო.

      QUOTE(tati gogo @ Mar 22 2010, 10:53 AM) ააუუ კაიიიი რააააა შენ აფრენ!!!!!!!

      აუ შენ ავად ხარ მე მოვკვდე ან კიდე ძაან გოიმურად აზროვნებ ჩამორჩენილი სოფლის ქალები რო აზროვნებენ ისე… *

      როდესაც მე დავიკიდე და გავატარე პირადად ჩემზე მომართული ლანძღვა, სხვამ მისი იდეის გამოყენება არ მაპატია მითუმეტეს არც სახელი მითქვამს მისი და არც გვარი …

      ასეა ყოველთვის, ადვილად ახერხებენ სხვის თვალში ბეწვის დანახვას, როცა საკუთარში მორს ვერ ხედავენ …

      მეტს აღარ დავკონკრეტდები. . . ყველამ ჩვენ გულებში ჩავიხედოთ და ჩვენვე განვსაჯოთ საკუთარი თავსი.

      დაიხურა თემა.

      • Rockyourbaby said

        პასუხი იყო:

        QUOTE
        და ვინ გითხრა რომ უნდა გაგეტარებინა?? ნამდვილად არ უნდა გაგეტარებინა და უნდა გეტქვა ნათიასთვის რომ გეწყინა… შენ კიდევ, გეწყინა და დაიბოღმე და მერე შური იძიე????? მე ესეთი შთაბეჭდილება დამრჩა შენი ზედა პოსტის დაწერისას. რავიცი, რავიცი sad.gif sad.gif sad.gif ხშირად მითქვამს შენთვის, და ახლაც გეუბნები, რომ როცა რამე გგწყინს, მაშინვე უნდა თქვა და გაარკვიო, სხვა შემთხვევაში ეს შენთვისაც საზიანოა და სხვისთვისაც. შეუძლებელია ასეთი ქცევით ადამიანებს შორის ნორმალური ურთიერთობის ჩამოყალიბება

        ბავშვს გეფიცები,ასეთი უაზრობა ცხოვრებაში არ წამიკითხავს,ვერიჩკას პირში სიტყვას უდებ,რომ გეწყინა და არ თქვიო,და კილომეტრიან ახსნა-განმარტებას წერ იმის შესახებ,რომ ადამიანმა მაშინვე უნდა თქვას,როცა რამე ეწყინებაო.არადა ამ დროს ბავშვი მხოლოდ იმას ამბობს,ლანძღვა გავატარე,ანუ არ მწყენია და დავიკიდე ,ჩვენ სულ ეგრე ვკინკლაობთო,ბევრჯერ უთქვამს აქა.

        რაც შეეხება “შურისძიებას” ჩემი აზრით,აქ მართლა ბოდიში უნდა მოუხადო ვერიჩკას,რადგან,როგორც მეგობარი,ჭესით უნდა აანალიზებდე,რომ ვერიკო ეგეთი არაა

      • BaBi said

        me aq axali var toje rogorc zevit axnishnes :))) xoda ar vici zust adgilze vaposteb tu ara mara Rockyourbaby -s minda upasuxo bozobas rom gamoekida im posts :)))))) agar moviyvan citirebebs da eget sisuleleebs prosta bozi marto is ar aris vinc seqs yidis, sheidzleba seqsi arc gayido da bozze uaresebi gaaketo es erti :))))) da meorec ra gautraket am natias saqme am verichkas tu vinc aris sxva salaparako tema agar aqvs?..megobarze aq rom ar ichoravos???..

        da is sityvebi rom kaci rom daecema adre tu gvian dgeba da qali verasdroso jer erti arasworia da piriqit aris da meorec froidis sityvebia chemo kargebo da sanam gamoiyenebt daazusted xolme replikebi :))))) texavs ra :))))))

        natias ar vicnob me piradad magram amyvelafris mere siamovnebit gavicnobdiii :))))))) da girchev magrad y..ze daikide yvela vinc gitrakebs..choraoben mxolod imitom rom sxva salaparako ar aqvt da ra qnan?..adamians roca tavisi piradi ar moswons sxvisas epotineba an tu ar aqvs uxeshadac erevaa :))))))))))

  20. Rockyourbaby said

    პირიქით,ბავშვმა მართლა არ მიიტანა გულთან და არ გადაირია და ატეხა ერთი ამბავი,უტუტუტუ შენ ეგ მე როგორ მაკადრე და არიქა ეს რა თქვიო,იმიტომ რომ მეგობრები არიან და მეგობრობაში ეგეთი რარაცა კი არადა უფრო მეტიც მოსულა.

    ვამაყობ შენით ვერიჩკა,რადგან ნათიას “ლანძღვა” ზუსტად რომ სწორად გაიგე და პატარა ბავშვივით არ ავარდი!

    თუკი კარგი მეგობარი ხარ და მართლა მიხმარება გინდა,კიდე ნუ გაარვივებ ნაკვერჩხალს და აჩხუბებ ბავშვებს ერთმანეთს.

    ვერიჩკა ფსიქიურად იმ დონემდე მიიყვანეთ,რომ რაღაც იდიოტურ ახსნა-განმარტებას აწერინებთ,რა რატო და რისთვის დაწერა,ბოდიშებს ახდევინებთ უაზროდ და ამ დროს საჩხუბარი და საკინკლაო მართლა არაფერია,ერთადერთი პრობლემა ისაა,რომ არცერთმა თქვენგანმა,ჩემი აზრიტ ერთმანეთისთვის ნორმალურად ყურის დაგდება არ იცით!!!

    ამას გარდა,მართლა მიუღებლად მიმაჩნია,ერთმანეთის დამცირება რეპლიკებით,როგორიცაა “შენი თავი სამყაროს ცენტრი გგონია”ან კიდე “რევოლუცია მოახდინე ტვინში”,და “რომელი ჟურნალისტი შენა მყევხარ” “უსაქმურობამ რა გაგაკეთებინა” და ა.შ.

    ჩემს თვალში ეს ჩხუბი გაუგებრობაზე აგებული მართლა ძალიან სულელური, სასაცილო ნომერია,ჩემი რჩევა იქნებოდა,დასხედით ერთად და გაარჩიეთ ნორმალურად და ვიღაცეების ჩაწვეთებულ იდიოტობებს ყურს ნუ უგდებთ!!!!ბოლობოლო ამდენი ხანი მეგობრები იყავით და ჩხუბის დროს კარგი დროს გახსენება და ერთმანეთის კეთილთვისებიანობაზე ხაზის გასმა უფრო მომგებიანია,ვიდრე ჩაბოღმვა და წივილ-კივილი!

    არ დაგავიწყდეთ,შეცდომებს ყველა უშვებს და “მიტევება” იმიტომ არსებოს,რომ ერთმანეთს მიVუტევოთ და ერთმანეთი არ დავასამაროთ!

    შეიძლება ეს ყველაფერი ჩემი ტრაკის საქმე არაა და არაფრის თქმის უფლება არ მაქვს,მაგრამ რადგან საქვეყნოდ გამოაჭენეთ,მეც ჩემი აზრი გამოვთქვი!

    იმედი მაქვს მალე შერიგდებით და კიდევ ბევრ თქენს ერთმანეტზე გადაფსკვნილ სურათებს ვიხილავ ევაში!

    ორივე ძალიან მიყვარხართ და გული მწყდება რომ ასე დააწიოკეთ ერთმანეთი.!!!!

  21. BaBi said

    გაგიჯება შეიძლება ამ გოგოზე რააააააააააააააა :)))))))))))))) ბაგა ბაგია ძმას ვპიცავარ განსაკუთრებით ვერიჩკას და მისი დამცველების ”ფრონტზეეე” :)))))))) მაგრად დაგცინეტ :)))))))))

  22. sunwaited said

    BaBi
    ოოო, დიდო ბაბი, სპასიბა ზა კომენტარა😀 მარა არ იყო საჭირო😀

    1) ბოზის დეფინიცია თუ გაინტერესებს, ლექსიკონში ჩაიხედე 😉
    2) სანამ ამას იტყვი: am verichkas tu vinc aris sxva salaparako tema agar aqvs?..megobarze aq rom ar ichoravos???.. – ჯერ თავი დაიწყნარე, რაღაცა აღელვებული ჩანხარ უზრდელურ მიმართვაში . ჯერესერთი არავის ტრაკის საქმე არაა მე აქ რაზე დავწერ და ლექსიკონში კიდევ ერთხელ ჩაიხედე ჭორაობა რას ნიშნას და სახალხოდ დაწერა რას😉
    3) იმ ფრაზას რაც შეეხება, ცხოვრება ჭრელია და ადამიანიც მრავალფერი. ზოგი ისე თვლის, ზოგი–ასე. რატო დავობ , გეთაყვა? ? ?
    4) ნათიას კოორდინატების გაგება არ გაგიჭირდება ასე ძაან თუ გინდა გაცნობა😀 გამტრაკებელი აქ მხოლოდ შენ მგონიხარ სხვის საქმეში თავით რომ ეშვები😉
    5) adamians roca tavisi piradi ar moswons sxvisas epotineba an tu ar aqvs uxeshadac erevaa – აი ამაზე კიდე უკომენტაროდ😀😀😀 რა ეშველება ზოგიერთებს😀 ბაღიდან ეს–ესაა გამოხვედი?😀

    მაგრად ვიკაიფე ამ კომენტარებზე, ხშირად გვესტუმრე, მაგრად გვაცინებ😀😀😀

    • rockyourbaby said

      hahahaaa,nu es vinga gamoxta am mivizyebul temashi???magaria raa,ici yvelaze dasacini ra ari???am nabodialevs zalian etyoba,rom “nacnobis” dazerilia da vxvdebi kidec visi!:):);:)tuki traki gaqvs sharvalshi da egre magari xar,anonimurad nu metlinkebi raa!:):):)ehh rogor uchirs xalxs kritikis atana raaaa!:):):)

    • BaBi said

      sheni ar vici mara me martla magrad vicine shens reaqciaze :D:D:D:D:D es leqsikonshi chaixede ra axali stilia tu ra pontia :))))) rao shen eget rtul sityvebze leqsikonshi ixedebiiii wooow sagol martla ra saocari arseba xar :))))) mara es sheni damcveli shenze magariaaaa :))))))))) uecari gamoqomageba :D:D:D:D:D

      avoieeeeeee demokratia jerjerobit xom? xoda chemi azri gamovtqvi da visac ar mogewonat me bodishi magram magrad mkidiaaaa :))))))

      xo imis tkma bagidan exla ganoxvediooo vapshe ra metichrobaa iko sheni mxridan “verichkaaaaaaaaaaaaaaa” :D:D:D:D

      vis kordinatebs gavigeb da vis ara eg tkven ki ara vapshe aravis exeba :)))))) kide raooo raaaa iburtyunet???…xo xooo es Rockyourbaby vapshe glijavs :D:D:D anonimurad ki ar getlikinebi dgesve gamodi saburtaloze kerdzod 11ianebtan da gnaxav da mere vilaparakot vin vis etlikinebaaaaa :)))))))))

      kritikis atana rom shegedzloot ese uazrod ar amyvebodit laparakshi mara adamiani goimad rom daibadeba ras izams :)))))

      da saboloood me chem azrs sadac minda da rogorc minda vistan misamartidac minda i tak dali gavaketeb da ori lawiraki metichara gogos gamo ratomxac tavi shevikavo :)))) realurad yvela mkidixart ak vinc chitavt me chem pontshi var :D:D:D:D:D da bevri ar gaatrakot exla….

      • rockyourbaby said

        vaii sul gagirekiaaa!!!:):):)

        xom ar “chavicucqod simon???”hehee

        goimi xar aba ra xar???tan saburtaloze gvibareb “strelkaze” xo??sad shegvizliaaaaaa:):)hahaa

        agyevit???shen agvyevi da moindome patalamac azris gamotqma,xo kai gaviget rom gkidia,xoda visac kidia,is ar gamoepasuxeba yvela komentars kilometriani uazro da damamcirebli(nu shens tvalshi “magari”)pasuxit:):)

        ase rom sjobs,dedam zuzu gachamos,pampersi gamogicvalos da multfilmebs uyuro,aq araa baiebis adgili deida genatala!

  23. sunwaited said

    BaBi
    საკუთარ თავზე გადაჯმა შენისთანებს კარგად გამოსდით😉

    ჯანდაბამდე გზა გქონია ნუ ეტენები იქ სადაც არავინ გეპატიჟება.

    სადაც არ გTYნავენ ,იქ არ უნდა გაიხადო გოგონი რაა. ერთი შენიც …

  24. rockyourbaby said

    if rogorc chans,egetebs taviant “enaze”unda elaparako,tore ise verafers xvdebian:):)

  25. bluekittie said

    აჰემ, პირადი ამბები ყველამ თავისთვის არკვიოს მაგრამ პოსტზე მინდოდა კომენტარის გაკეთება.
    ესე იგი, სიყვარულის არარსებობაზე შეხედულება თუ გარემოთია გამოწვეული, იგივე შეიძლება პოსტის ავტორის შეხედულებაზე ითქვას, რომელსაც ამის საწინააღმდეგოსი სჯერა.
    რაც არ უნდა ვქნათ, ჩვენი გარემო გვქმნის ჩვენ და ამაში არც გასაკვირია რამე და არც არაფერი ადასტურებს იმას, რომ რომელიმე გარემოს “მსხვერპლი” ანუ რომელიმე გარემოს გამო ჩამოყალიბებული ერთი ადამიანი უფრო მართალია ვიდრე მეორე, რომელსაც სხვა მექგრაუნდი აქვს.
    ისევე როგორც იმთავითვე არასწორია იმის მტკიცება, რომ ქრისტიანობა უფრო სწორი რელიგიაა ვიდრე მაგალითად ბუდიზმი. და ამ შეხედულებიდან გამომდინარე იმის თქმა, რომ საწყალი, ასეთი ცხოვრება ჰქონდა, ბუდისტურ ოჯახშ დაიბადაო.
    გამგები გაიგებს.
    თუ ვერ გაიგებს და მშვიდობით იაროს თავის გზაზე მაინც🙂

  26. sunwaited said

    გაუგებარი არაფერი იყო : ))) მე არსად მიწერია, რომ აუცილებლად ადრე იყო მართალი და ახლა მტყუანია როცა ასე ფიქრობს მეთქი, – უბრალოდ დავაფიქსირე სტერეოტიპების ცვლის პროცესი😉

  27. nin said

    veko, roca gakritikeben sxvis saqmeSi yofen traks da roca gidzvrebian kargia xo?😀😀😀

  28. tati gogo said

    es tema da am temis avtoric ukve magrad mkidia😀 mara faktia ro sawinaagmdego azri gagizianebt😀
    es ki ganvitarebas ushlis xels😀

    • sunwaited said

      შენ წარმოიდგინე, შენ რა გკიდია მე ისიც კი მკიდია😀 სულ კარგად ნათია რაა.😉

  29. rockyourbaby said

    Natela da vericka,Tqve mzareebo,sherigebas ar apirebt xo??:)

Leave a Reply

 
