ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ქუჩაში რომ მიცნოთ …

Posted by vekoo on May 23, 2010

“რევოლუცია მოდის – ანუ ქუჩაში რომ შემოგხვდეთ” თავიდანვე ისეთი შემართებით დაიწყო მარიმ ეს პოსტი , რომ როცა დამტაგა, მეთქი რა უნდაა? ? ?

ძალიან მეზარება ეს დღები პოსტვა და წარმატებით ვიცილებდი მარის შემოტევებს ბოლო 3 დღე, მაგრამ სინდისიც კარგი საქონელიაო უთქვამთ დიად სტანდარტებს, ამიტომ მეც დავახასიათებ თავს.

ვაგრძელებ თამაშს: “ქუჩაში რომ შემოგხვდეთ”

დავიწყოთ იმით, რომ ქუჩებს 2 კატეგორიად ვყოფ: ჩემი უბანი და ყველა სხვა დანარჩენი ქუჩა. ჩემ უბანში რომ შემხვდეთ?  აქაც 2 ვარიანტია: ან ველოსიპედზე ვიჯდები და ან უნიში მივდივან/უნიდან მოვდივარ.  ყველა ვარიანტში მარტო ვარ ფეხით დავდივარ სწრაფად, ველოთი კი ნელა, რადგან ამ დროს ფრენით ვტკბები :დ

მეორე კატეგორიაა უბნის გარეთ, დღის პირველ ნახევარში შეგიძლიათ მიხილოთ თსუ–ს მაღლივ კორპუსში, ლექციებზე თქვენ ვერ მნახავთ და იქვე ე.წ. “სადრაკონეთში” თუკი 2 ასე მოპოზიორე გოგო იხილეთ, ერთი აუცილებლად მე ვიქნები :დ  მიყვარს სურათების გადაღება, მაგრამ არა ერთი და იგივე ბლა ბლა ბლა დაჭერილი პოზები. :დ

სხვა ყველა დანარჩენ 100–დან 97 შემთხვევაში  ვარ აჩოსთან ერთად, ასე რომ თუკი სადმე თვალი მოკარით ძველ ფორუმელ აჩელას მაღალ გოგოსთან წელზეხელმოხვეულად მოსიარულეს, ეს მე ვიქნები და მიცნობდეთ :დდდდ

აჩო და მე

მშრალი დახასიათებაა, მაგრამ დანარჩენი რომ მიცნობთ მერე იყოს პირადად :დ

ვტაგავ  kevana-ს და გოგონას იასამნისფერი სათვალეებით – LiLaC–ს

11 Responses to “ქუჩაში რომ მიცნოთ …”

  1. Marr said

    ოხ ვეკო, გაგწიწკნი ხვალ. და ეგეც დაამატე რომ გაწიწკნილი თუ ვინმე შემოხვდათ, შენ იქნები.

    რა არის ეს? აჩოთი და ნათიათი გიცნოთ?

    • sunwaited said

      აქ ხალხი ჩემზე მეტად აჩოს იცნობს და ნათიას კიდე ჩემგან გაიცნობენ :დდდდდდდდდდდდდ

      აუ, არმიყვარს ეს დახასიათბები, რაც მე აქ სურათები მაქვს ჩემი დადებული, ისედაც ზეპირად იციან ყველაფერი მგონი :დ

  2. LiLaC said

    vekunaaa, me xom ukve dawerili amqvs es posTi :*:*:*
    ise, dzalian didi siamovenbiT shemogxvdebodi quchashi :*

  3. uime veko ra iyooooooooo 😀 😀 sul dzalit dzalit dawere xo es posti?

  4. archily said

    სადღა ვახსოვარ მე ვინმეს 😀

  5. sunwaited said

    LiLaC
    უი, დაწერე უკვე? :დ კაი, არაუშავს :დ ისე, ოდესმე სოც–პოლებს რომ გავუარო, იქნებ შენც გიხილო :პ

    siyvarulovna
    ძალით არ დამიწერია გოგო :პ ნებით ჩემით დავწერე :დ

    archily
    არა ხოო? :დდდ

  6. kevana said

    ააჰა 🙂

    მშრალია, ლაკონური, მაგრამ ზუსტი : )

  7. […] ავყვეთ თამაშს. ვერიკოს მიერ ჩემი დატაგვის (რომელიც მოგვიანებით გავიგე) შედეგად, […]

Leave a Reply

 
