ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ჰუმანიდების დეგრადაცია თუ თხუნელების რეგრადაცია (?!)

Posted by vekoo on June 3, 2010

მე ჩემით შემიძლია მივიღო მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება.  საკუთარი სურვილის მიხედვით შემიძლია შევცვალო ჩემი ცხოვრება, სხვისი ცხოვრება.

დღეს ვუყურებდი როგორ იქცევიან “სხვები” გარკვეულ სიტუაციებში და  ერთადერთი აზრი ამ დროს იყო : რა  მხდალები არიან ხშირად ადამიანები …

მე მიხარია, რომ თუნდაც სხვების სისუსტის დანახვის ხარჯზე საკუთარი სიძლიერე აღმოვაჩინე. აღმოვაჩინე ის, რაც ყოველთვის იყო ჩემში.

ჩემს წარმოსახვაში აი, ზუსტად ასეთ ჩონჩხები არიან ისინი, ზუსტად ასეთი ცოცხალ–მკვდარები ხართ თქვენც , რომლებსაც არ შეგწევთ ძალა გაუმკლავდეთ სიძნელეებს, რომლებსაც არ შეგიძლიათ ცხოვრებას ჩახედოთ თვალებში და პირობლებემს პირისპირ შეეჩეხოთ . ამიტომ იმალებით და თქვენი სამოსელიც , შექმნილი მზის საჭვრეტად,  მიწისქვეშა სარდაფებში შიშით დამალული დაობებულა და თხუნელებს დამსგავსებულხართ.

მე კი მიხარია რომ შემიძლია ამაყად ვატარო ადამიანის  სახელი . მე შემიძლია განვითარება.

5 Responses to “ჰუმანიდების დეგრადაცია თუ თხუნელების რეგრადაცია (?!)”

  1. kevana said

    ადამიანის სახელის ტარება საამაყოა :ყეს:

  2. archily said

    ჭუკლი რა აღმოაჩინე ასეთი? :*

  3. ჰმ…
    და მაინც როგორ იქცეოდნენ?
    მე მიყვარს სიძნელეები, მიყვარს როცა პრობლემას ვაგვარებ..
    არასდროს გავქცეულვარ მათგან = ))

  4. Marr said

    ვაი, ვერ ჩავწვდი ვეკო. ნორმალურად რომ გავიღვიძებ, მერე წავიკითხავ კიდევ ერთხელ

  5. salolas said

    რა დღეში ხარ შეენ?🙂🙂🙂

Leave a Reply

 
