ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ქვა

Posted by vekoo on June 21, 2010

მინდა 2 წლის შემდეგ ან 2 წლით უკან გადავახვიო დრო.

ბედნიერი და მეოცნებე, ოპტიმისტი და იღბლიანი ვგონივარ ხალხს. ზოგჯერ ფეხებზე მკიდიაც და უგულოც . წყნას ვერც კი მატყობენ, ჩემი გულის ტკივილი უცხოა მათთვის.

არადა, მე ხომ ასეთი სათუთი ვარ ( : D ) , ამიტომ, რომ არ დავიბზარო და რომ არ გავტყდე გულში ქვა ჩავიდე და ისე დავდივარ.

რა მოხდა, ჩემ ერთ მეგობარს , რომელიც გოგოა, მაგრამ ბიჭიცაა შარვალში რეზბაზე თუ აქვს მიბმული, მე ქვის გული მედოს რა მოხდება ?!

ოღონდ ერთი პრობლემაა, ქვა რომ ხურდება სითბოს ძალიან დიდხანს და ძლიერად ინარჩუნებს და მეტისმეტი თუ მოუვიდა, ბოლოს თვითონაც შეეწირება და გასკდება გული, დაიმსხვრევა.

ეგრე მომივა მეც ვიცი .

8 Responses to “ქვა”

  1. Marr said

    რას იტყუები ჰა?
    შენ წყენა მაშინვე გეტყობა, იმიტომ რომ მომენტალურად ფეთქდები და არავის არაფერს არ არჩენ.

  2. დააა ეს ორი წელი იქით-აქეთ რას შეცვლიდა?

    • Marr said

      2 წელი იცი რამდენია გოგო? ეხლა 2 წლით უკან რომ დამაბრუნა…

      • იქნებოდი 11-კლასს დამთვრებული და ახლიდან გაივლიდი აბიტურიენტობას + ჩააბარებდი 10 გამოცდას😀 და საბოლოოდ მაინც იგივე დარჩებოდი. რადგან არ მგონია რომ რაც გავაკეთე ის აღარ გავაკეთო იმიტო რომ იმ დროს სწორად მივიჩნევდი. და ესე ხელოვნურად შემდგარი აწმყო/ანუ მომავალი არ მაწყობს. მე ვარ ესეთი ჩემი წარსულის წყალობით და არ შევცვლიდი არაფერს

      • Marr said

        არა, მე რაც არ გავაკეთე, იმას გავაკეთებდი. დანარჩენს ყველაფერს ისე დავტოივებდი, როგორც იყო

  3. sunwaited said

    Marr
    მომენტალურად მეტყობა, ვფეთქდები და არავის არ ვარჩენ ხო? : D შენ სკოლის პერიოდში უნდა გენახე : ( ეხლა დაჟე გამოვსწორდი : D

    siyvarulovna
    გამოცდილებას მომამატებდა :))))

    ისე, კი, აღარაფერს ვნახნობ ცხოვრებაში, განსაკუთრებით ბოლო 2 წელს : ))) ყველაზე ნაყოფიერი და სწორი წელიწადია ჩემ ცხოვრებაში .
    მადლობა აჩოს : D

    • Marr said

      გეტყობა რომელია. ცხელ გულზე კი გაუაზრებლად მოქმედებ, მაგრამ ეგ არაფერი. მთავარია არ გადაამლაშო, თორემ ჯავრის ამოყრა სასარგებლოცაა ჯანმრთელობისთვის😀

  4. archily said

    Sunwaited
    არაფრის😛😀 :*:*:*:*:*:*

Leave a Reply

 
