ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

მაგრად ვარ, ჩუვერზ ! :D

Posted by vekoo on June 28, 2010

კარგად ვარ !

ზოგჯერ საჭიროც ყოფილა სისუელელეების ჩადენა. ზოგჯერ სისულელე ყოფილა “ცხელ გულზე არაფერი მოიმოქმედოვო”.

გუშინ იმნდენად დავიმუხტე უარყოფითად, რომ ცოტაც და გავსკდებოდი, კანიდან გამოვიდოდი. საწოლში ვბორგავდი, ლამის ისტერიკები დამემართა.

საშინელი რამოდენიმე საათი მქონდა .

ლამის ჭკუიდან გადავედი : D

ხოდა, რამოდენიმე “ცხელ გულზე გადადგმული ნაბიჯიც” დავიწერე ანგარიშზე .

მაგრამ , ეს ყველაფერი საჭირო ყოფილა😉

დღეს დილით უკვე საშინელი მონატრების გრძნობით გავიღვიძე

გაღვიძებისთანავე სული მტკიოდა . გამოძინებამ მიშველა და დამავიწყა ყველა ცუდი, რაც კი რამოდენიმე საათის წინ ვთქვი, გავაკეთე ან ვაგრძნობინე.

ეხლა ?

ეხლა მე ბედნიერი ვარ, კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ ნამდვილი ქალი ვარ : P

ქალი ცბიერი უნდა იყოს, მაცდური და ეშმაკი – არაერთხელ გამიგონია .

დღეს კი მწვერვალებს მივაღწიე, კიდევ ერთხელ დავინახე, რომ რასაც მინდა , იმას ყოველთვის მივაწევ.

ჩემი რჩევა იქნება : თუკი იგრძნობთ, რომ მეტის მოთმენა აღარ შეიძლება და ცოტაც და გასკდებით ბოღმისა და ბრაზისგან, გამოუშვით ემოცია.
ნუ შეინახავთ მას ნურანაირი მიზეზით. (მთლად ჩემსავით უტაქობასა და უზრდელობაშიც ნუ გადახვალთ, რა იცით, ჩემსავით შეგხვდებათ კი იდეალური პარტნიორი? )
საბოლოოდ კი, მეორე დღეს ხელახლა იშვებით .
მე დღეს ახლიდან დავიწყე ცხოვრება და უბედნიერესი ვიყავი.

7 Responses to “მაგრად ვარ, ჩუვერზ ! :D”

  1. archily said

    ალიბუხაროოო :*😀 ვინც შენ არ გიცნობს😀 ცბიერი ესა😀

  2. Marr said

    ეშმაკი ვეკო😀 ეე, სახლში იციან ცბიერი რომ ხარ?

  3. salolas said

    არ არსებოოოობს!! ვერავინ მიხვდება რა ბედნიერი ვარ რომ გუშინ სახლში არ ვიყავი და მთელი ღამის გათენება არ მომიწიაა….😀 😀 😀

  4. tina said

    დღეს დილით უკვე საშინელი მონატრების გრძნობით გავიღვიძე

    გაღვიძებისთანავე სული მტკიოდა . გამოძინებამ მიშველა და დამავიწყა ყველა ცუდი, რაც კი რამოდენიმე საათის წინ ვთქვი, გავაკეთე ან ვაგრძნობინე.

    Zalian lamazi SegrZnebaa…roca, viRac giyvars,genatreba..dro mova es yvelaferi Zalian kargad gagaxsendeba, TviT tanjvac ki siyvarulisTvis bednierebaa…
    “აღარც ჩემს გამო, ეჭვი და ჭორები…
    აღარც მაგ თვალების ჭიაკოკონები!”

  5. sunwaited said

    archily
    ჰო : ))) ეგ რომ არა ვერაფრით შემოგირიგებდი : D თან რა ტექნიკურად : D

    Marr
    არა : D

    salolas
    ხო, კარგია რომ არ იყავი. ოთახი ჩემ განკარგულებაში იყო და რა დღეში იყო არ გეტყვი : D

    tina
    TviT tanjvac ki siyvarulisTvis bednierebaa… ♥ ♥ ♥ ჰო, მასეა

  6. “მთლად ჩემსავით უტაქობასა და უზრდელობაშიც ნუ გადახვალთ” – მე სხვანაირად არ შემიძლია

Leave a Reply

 
