ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

უმისამართო წერილი, რომელის ადრესატმა იპოვა

Posted by vekoo on July 14, 2010

მე არსად წავსულვარ, მე შენში ვარ, შენ ჩემ გარეშე ვერ არსებობ, ვერც ვერასდროს იარსებ.

ის დრო, როცა ჩემ გარეშე იყავი, შენ გეგონა არსებობდი, სინამდვილეში ძალებს იკრებდი და ადამიანობას, კაცობას იმატებდი ჩემთან შესახვედრად, ცოდნას აგროვებდი ჩემს გასაბედნიერებლად.

შენ მე გიყვარვარ და მე და შენ ერთად მარადისობას ვქმნით, ერთმანეთზე გადაჯაჭვული ორი მოხეტიალე სული, ორი მიმზიდველი სხეული.

დრო დააფასებს როცა მარდისობას შევუერთდებით ჩვენ ყოფნას დედამიწაზე, ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ ერთმანეთისთვის, მე შენ ცხოვრებას გილამაზებ, როგორც შენ მე . შენთვის ყველაფერს გავაკეთებ, მეეჭვება შენ რასაც მიკეთებ იმაზე მეტი ვერ გავაკეთო.

ყოველ წუთას შეგვიძლია ვთქვათ, “შეჩერდი წამო, რა მშვენიერი ხარ!”

ეს ყველაფერი არსებობს, ეს ყველაფერი სამარადისოდ იარსებებს.

ამ ყველაფერს ორივე ვასაზრდოვებთ.

ჩვენ ერთად დავტკბებით…

Nov 18 2009, 11:15 PM

ეს წერილი ერთ-ერთ ქალურ Fორუმზე დავწერე “უმისამართო წერილების” თემაში .

თუმცა უმისამართო იყო, მაგრამ მაინც იპოვა ადრესატმა ))

6 Responses to “უმისამართო წერილი, რომელის ადრესატმა იპოვა”

  1. nimpa said

    :wub:

  2. archily said

    გამოვიცნო ვიზეა ეს პოსტი?😛 :$

  3. მეთქი საიდან მეცნობაააა

Leave a Reply

 
