ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

მე თუ შენ ცხვირიდან ძმარი არ გადინო

Posted by vekoo on September 27, 2010

გახსნაც არ მინდა პოსტის ფანჯრის, მაგრამ ეგოისტი შემომიჩნდა.

მომავალში ამისთვის ან მადლობას ვეტყვი ან …

არც კი ვიცი რა დავწერო, არ მინდა იმაზე საუბარი, რასაც ვგრძნობ ან რასაც განვიცდი.

რომ ვთქვა მერე მე ვეღარ ვიგრძნობ, ჩემი სატკივარი უკვე თქვენიც გახდება და მე შემიმსუბუქდება. ეს კი არ მინდა .

მირჩევნია ისევ მე ვიყო ტრავიალურ განწყობაზე.

[ თუ ვინმემ იცით რას ნიშნავს ტრავიალური ნუ დაიზარებთ, მითხარით. უბრალოდ წინადადებას მოუხდა და დავწერე.]

ეგოისტო, ამ პოსტს შენ გიძღვნი, უბრალოდ არ შეიძლება სხვას მივუძღვნა.

ოდესღაც ერთი კარგი ბლოგი აღმოვაჩინე , ესტუმრეთ: “მე თუ შენ ცხვირიდან ძმარი არ გადინო”.

პ.ს. ვიცი საბოლოოდ ისევ ბლოგი მიშველის. თუმცა, ამის იმედი არის, შანსი – არა.

ასეთი არეულია ჩემში ყველაფერი, თუმცა, ამ ოთახში ყველაფერს თავისი ადგილი აქვს. მეც ზუსტად ვიცი როგორ დავალაგო

6 Responses to “მე თუ შენ ცხვირიდან ძმარი არ გადინო”

  1. ვოთ გოვინ ონ? :ფიქრ:

  2. tina said

    რომ ვთქვა მერე მე ვეღარ ვიგრძნობ, ჩემი სატკივარი უკვე თქვენიც გახდება და მე შემიმსუბუქდება. ეს კი არ მინდა .
    msgavsi gancda mec mqonia…

  3. Mari said

    ახლა რაღა დაგემართა? ისევ ინტრიგნობ?

  4. ჰა?

  5. რაშია საქმე??

Leave a Reply

 
