ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ჰაი ოლ და online-შოპინგი

Posted by vekoo on October 31, 2010

დიდი იმედი მაქვს, მოგენატრეთ. თქვენ თუ არა, მე მაინც მომენატრა ბლოგი და ბლოგვა )) ვგიჟდები ამ უკანასკნელ სიტყვაზე ^_^

სიმართლე გითხრა, სულ აღარ მიტაცებს პოსტვა. იშვიათად შემოვდივარ თითქმის ყველა სოც. თუ “ისე” საიტზე … dashboard-საც კი აღარ ვამოწმებ ხოლმე . [ არადა, რა დრო იყო ყველა 2 საათში გულისფანცქალით რომ ვხსნიდი კომენტარების ფანჯარას )) ]

“ვახ, დრონი, დრონი,
ნაგვემნი მტკბარად.
წარილტვნენ, გაქრნენ
სიზმრებრივ ჩქარად.”

მე კი იგივე აღარა ვარ მარად და მარად ; )

ხოო, დილემის წინაშე ვარ და ისევ თქვენ თუ დამეხმარებით: დიდი ხანია რამის გამოწერა მინდა online-shop-იდან და ეს 2 ჩექმა ამოვარჩიე. აქედან რომელი ავიღო ვერ გადამიწყვეტია. თქვენ რომელს მირჩევთ?

 

ეს თუ ეს? რაღაც, რომ ვუყურებ ეხლა აღარ მომწონს, არადა ყველაზე მეტად ესენი მომეწონა თავიდან : D

ხო, urbanog.com-იდან ვიწერ ამეებს. ადრე თინი წერდა ამ საიტზე და მერე გადავხედავ მის რჩევებს, იქამდე კი, თუ რამე იცით , რჩევები არ დაიშუროთ ))

4 Responses to “ჰაი ოლ და online-შოპინგი”

  1. Mari said

    ქუსლი მეორესი უფრო მომწონს, მაგრამ მაინც პირველი😛

  2. ორივე ბანძია😀
    რამე სხვა სჯობს😛
    ჟამსის ვიდი აქვს თუ ჟამსებია?

    ხო და მე სხვა პოსტს ველოდებოდი!

  3. LiLaC said

    მე ორივე მომეწონა, მაგრამ პირველი უფრო ეფექტურია.
    მე მომენატრე. ზუსტად გუშინ შემოვედი შესამოწმებლად, ახალი პოსტი თუ დადო-მეთქი და ისევ პატივნაცემი მოდელის თვალებს შევეფეტე : ))

  4. sunwaited said

    მარი- ჰო, მეორე მეც აღარ მომწონს. თუ გამოვიწერე, ალბათ, ისევ პირველს )) ნუ, თუ სხვა არაფერი მომეწონა ))

    ნათია- რამე სხვა, მაგალითად უძირო კედები? : D : D

    თამთა- გმადლობ თანაბლოგივისთვის [ბლოგზე თანადგომის პონტში : D ]
    ეგ პატივნაცემი მოდელი მეც მეჩხირება თვალში : D

Leave a Reply

 
