ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ჯადოსნური ვარცხნილობა და ოპტიკური ლინზები

Posted by vekoo on December 30, 2010

დღეს თმა შევიჭერი, ლიკას სტილისტთან ვიყავი რუსთავში. ვინც ჯერ არ იცის, მე რუსთაველი ვარ, აქ დაბადებული და გაზრდილი.საერთოდ, უკვე კარგა ხანია რუსთავში არსად აღარ დავდივარ : (( სამწუხაროდ, ისეთი ცხოვრების წესი მაქვს, რომ ჩემ მშობლიურ ქალაქში მხოლოდ დასაძინებლადღა მივდივარ სახლში : D 

მაგრამ, დღეს თმა აქ შევიჭერი და პირდაპირ აღფრთოვანებული ვარ. ძალიან კარგად, ზუსტად ჩამიჯინა ელენემ თითოეული ღერი და +ისე ლამაზად დამივარცხნა, ჯერ ისევ აღფრთოვანებული ვარ

თან გასწორებაც მინდოდა თვითონ შემომთავაზა, რომ ამის მაგივრად  “ბუნებრივად” დაგვარცხნიო.  მე ყველანაირ ექსპერიმენტზე თანახმა ვარ საერთოდ, როცა ვხედავ, რომ პროფესიონალის ხელშია ჩემი თავი :დ

ხოდა, მეთქი, ელენე, როგორც გინდა ისე გამიკეთე შენი ფანტაზიით, გენდობი მეთქი ))

ხოდა, დამვარცხნა სულ 30 წუთში. ხელებში ვუყურებდი და თვალის გაყოლებას ვერ ვასწრებდი ისე ოსტატურად აკეთებდა ყველაფერს ^_^ თან 4 თვის ფეხმძიმეა ^_^ ვგიჟდები ორსულ ღიპუცებზე )))

იქიდან რომ გამოვედი, აჩო კაი ხანი თვალს ვერ მაშორებდა ისე მოეწონა ახალი ვარცხნილობა, ისეთი საყვარელი კომპლიმენტები მითხრა, დავდნი და დავიშაქრე პირდაპირ.

საუკეთესო ნამუშევარია რაც კი ოდესმე თმა დამივარცხნია [ეს ძალიან იშვიათად მომხდარა საერთოდ : D  იმიტომ რომ ძირითადად მარტო ვისწორებ ხოლმე ]

რაღაცა დაახლოებით ასეთი სტილის მინდა. სახეზე ძაან ყვირილს თუ არ დაიწყებს, ვიყიდი ^_^

ხო, იქიდან მერე ავერსის კლინიკაში წავედით. ესეც რუსთავში. იქ კაი 4 საათი  მაინც მომიწია ყოფნა ოფთალმოლოგთან : (( ეს ცალკე საკითხია და არ მინდა ბლოგზე დავწერო :დ

ხო, საახალწლოდ ახალი სათვალე უნდა მაჩუქოს საახალწლო აჩოკლაუსმა. ზომის დასაზუსტებლად შევედი კლინიკაში და საბოლოოდ ლინზები გადავწყვიტე )) ყოველ თვე მომიწევს ცვლა, მაგრამ მიყვარს სიახლე ))))))

ხო, დღეისათვის სულ ეს იყო . მერე სურაებს გადავიღებ და დავდებ თუ ვინმეს აინტერესებს როგორ მაქვს თმადა შემიფასეთ ^_^

უი, ხო და მთავარი, რისთვისაც ეს პოსტი დავწერე. მთელი თმის შეჭრა-დავარცხნა დამიჯდა სულ 10 ლარი. ყველა დამეთანხმებით, ძალიან იაფია სხვა ანალოგიურ სალონებთან შედარებით, მაგრამ ეხლა ელენე მარტო მუშაობს [2 თვეა, რაც ცალკე გავიდა და ცალკე გახსნა თავისთვის ] ამიტომ, ჯერ-ჯერობით ეს ფასებია და იმედია, არ მოუმატებს :დ

მე კი, მისი აქტიური კლიენტი გავხდები )) რუსთაველებს ვისაც გინდათ საკონტაქტო ინფორმაცია ელენასთან, მომწერეთ Fეისბუქზე ან მეილზე .

8 Responses to “ჯადოსნური ვარცხნილობა და ოპტიკური ლინზები”

  1. Mari said

    კარგი რა ვეკო. ვიჯდე ახლა და ვიმარჩიელო? ფოტო მაინტერესეეეეეებს!

  2. სურათს ვითხოვ!
    ხო და ლინზებს გაუფრთხილდი ^_^ საკმაოდ სარისკოა :პ ჩემს კლასელს მაგ ლინზებმა კისტა გაუჩინა თვალში :))
    მაგრამ ცემი ძმა აგერ უკვე 1 წელია ხმარობს და არაფერი მოსვლია🙂

    • sunwaited said

      რა კისტა, არ გადამრიო : (( ეგ რაღაცა გაურთულდა ეტყობა, თორე ლამის ყველა ლინზას ხმარობს :ს
      დამაფიქრე :ს
      მარა, ხვალ მაინც მიყიდის აჩოკლაუსი :დ :*

  3. Di@ said

    სურათი დადე რააა!

    • sunwaited said

      ჩემი ციფრული გამიფუჭდა და აჩოსაც გუშინ დავუბრუნე თავისი : (( მობილურის უსბ არ მაქვს : (

  4. sooof19 said

    6 წელია კონტაქტურ ლინზებს ვხმარობ საკმაოდ მაღალი მინუსით და ლინზების გარეშე ცხოვრება ვეღარ წარმომიდგენია, ვერ ვიტანდი საათვალეებს, სულ ისვრებოდა და იორთქლებოდა😦

    პ/ს მიყვარს მე რუსთავი ძალიან და რა ვქნა, აქ ვარ დაბადებული და გაზრდილი🙂

  5. […] […]

Leave a Reply

 
