ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ორმხრივი

Posted by vekoo on January 22, 2011

“დატკბი იმით, რომ ეს მონატრება ორმხრივია”–ო .

მომწერა და რა ჩარა მაქვს, რომ არ დავუჯერო …

საშინლად შენ ხასიათზე ვარ … ”  , – მივწერე მე  .

და დამირეკა . როგორ ველოდი ამ ზარს, როგორ მინდოდა მისი ხმის გაგონება .

ვილაპარაკე, ვალაპარაკე,  ველაპარაკე და დავმშვიდდი .

განვიკითხავ მათ, ვინც აძაგებს ყოველ საათში ერთხელ დარეკვას : რა თავის მობეზრებააო…

არადა , ზუსტად ეს მჭირდება ეხლა მე :  ყოველ საათში კი არა, ყოველ წუთას მისი ხმის გაგონება.

ეს უძველესი დრაFტი 2010 წლის 21 მარტით თარიღდება. და რა შეიცვალა მას მერე? ბევრი არც არაფერი: _

კვლავაც უზარმაზარი ხარჯები მობილურზე და მუდამ დასატენი ტელეფონი.

P.S. ფბ-ზე ერთი საყვარელი დღე გავიხსენე და ახალი ალბომი დავდე )) მე და აჩოს გვიცნობთ, ნათია სიყვარულოვნასაც, ის ბიჭი კი ჩემი ძმაა – სანდრო 

ერთი გიჟური ღამე

4 Responses to “ორმხრივი”

  1. tamta said

    veko gilocavt gavige danishnulxart da dzalian gamixarda :* (ninom mitxra) qorwili rodis gaqvt? :*

  2. ვაიმე ვეკო რატო მგონია რომ შენ ნაწერს რომ ვკითხულობ ჩემი და ლაპარაკობს?

    სანამ მეც არ შემიყვარდება იქამდე ვერ გაგიბეთ

  3. […] შენ ხასიათზე ვარ … ”  , – მივწერე მე […]

Leave a Reply

 
