ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ჩემი “კუმირები”

Posted by vekoo on March 22, 2011

ანულიას შევპირდი და მეც მოვყვები ჩემზე. 

ყველაზე მეტად რაც მაკლდა ბოლო პერიოდში მიზანდასახულობა და საქმის კეთების სურვილი იყო, მომავლის მოწყობაზე მხოლოდ ვოცნებობდი და არ ვფიქრობდი.

საბედნიეროდ, ჩემს რეალობაში არის 2 ქალბატონი, რომლის ცხოვრების წესიც (ყოველ შემთხვევაში, რასაც მე ვხედავ და რასაც ისინი გვანახებენ) მისაბაძია ჩემთვისაც:

თაა და ანანო, მანცვიფრებს თქვენი მიზანდასახულობა!

თაა From http://www.taa.ge

თაამ უკვე აიწყო კარიერა, მაგრამ კვლავაც არ ჩერდება და სულ მეტს და მეტს ითხოვს ცხოვრებისგან, მემგონი ამიტომაცაა მისი პოსტები ჩემთვის საინტერესო – ვიგებ უამრავ სახალისო ქალურ ამბებს, ვხედავ საქმიანი ქალის ცხოვრებას, რომელსაც ყავს საყვარელი ოჯახი და აქვს საყვარელი საქმე. +ამ ყველაფერს მიაღწია საკუთარი მონდომებით.

მიყვარს თაა შენი სთაილიშ ბლოგი

 

 

 

ანანო, – იგივე ანულია, იგივე Coffee,  იგივე სანუკვარი will be მეზობელი  ;)  –  ყავს ოჯახი და she’s her own boss :ბოლი: ამ გოგოში ყველაზე მეტად რაც იწვევს ჩემს აღფრთოვანებას, არის მისი ულევი ენერგია. ნუ, რაც მართალია მართალია , მე მისი შემართების შედეგზე ბევრი არაფერი ვიცი, მაგრამ აქვს ზღვა ფანტაზია. საერთოდაც, რისკიანი ლეიდია და ენთუზიაზმით სავსე. როცა თავის საქმეზე ყვება ვუყურებ და მიკვირს: ნუთუ 21 წლის გოგოს ველაპარაკები?!

დარწმუნებული ვარ ცხოვრებაში ბევრს მიაღწევს, მიყვარს და ძალიან მინდა ხშირად ვნახო ხოლმე, მაგრამ ვერ ვახერხებ : ((

თავის შესახებ ის უკეთ საუბრობს “ჩემი პრობლემა ისაა, რომ საქმის ბოლომდე მისაყვანად მოთმინება არ მყოფნის, დაწყება კი ძალიან მიყვარს. რომელიმე კაპიტალისტურ, განვითარებულ ქვეყანაში რომ ვცხოვრობდე, გავხსნიდი კომპანიას, რომელიც მზა ბიზნესებს ჩააბარებდა კლიენტს : )”

რაც არ უნდა იყოს, ანანო, მე შენი მიზადასახულობით აღფრთოვანებული ვარ და ასე გააგრძელე😉

ანანოსაც და თასაც ყავთ საყვარელი შვილიკოები ♥ , საყვარელი საქმე და გვერდით მზრუნველი მეუღლე, – ერთი შეხედვით ყველაფერი, რაც ცხოვრებაში ქალს ჭირდება ბედნიერებისათვის.

მე გისურვებთ, ეს ბედნიერება საუკუნოდ გაგრძელდეს, გისურვებთ თქვენი თავი არ დაგეკარგოთ ცხოვრებაში და ყველაფერი უკვე კარგად იქნება ♥ ♥ ♥

პ.ს. რაც შეეხება ჩემს გეგმებს და მიღწეულ შედეგებს, შემდეგ პოსტში …

10 Responses to “ჩემი “კუმირები””

  1. Mari said

    ერთ დროს, ასეთივე კუმირი იყავი შენ ჩემთვის.🙂

    • vekoo said

      ერთ დროს???😀 : ( :* :* :*
      აუ, რა კარგი კომპლიმენტია : )) ეხლა მივხვდი პოსტის ადრესატეი რას იგრძნობენ : )) thanks

  2. Archilly said

    me egeti kumiri ar myavs :)))) metviton var chemi tavis kumiri ogond “chemi tavis momavalshi”😀 dzalian mjera chemi tavis da yvelaze mozgi mgonia amqveynad :DDDDD

  3. MrsMarch said

    ეხლა ის ვიგრძენი რასაც ყველაზე მეტად ვერ ვიტან : )) Blush <— აი ეს, მაინც დამაწერინე :შ
    ძალიან დიდი მადლობა ამ ყველაფრისთვის, შენგან არ ველოდი ასეთ შეფასებას :*:*

    ეხლა რაც შეეხება რა ხდება შენკენს… ეს მგონი არ უნდა იყოს პასუხი ჩემს პოსტზე, ასე რომ ველოდები შემდეგს : )

    p.s "ნუ, რაც მართალია მართალია , მე მისი შემართების შედეგზე ბევრი არაფერი ვიცი" (ც) ვეკო, არც თვითონ არ იცის :))

    • vekoo said

      რატო არ ელოდი ჩემგან ასეთ შეფასებას? :დ შედეგს რაც შეეხება, ამის შესახებ შემდეგ პოსტში ვისაუბრებ : ))
      და მაინტერესებს შენი აზრიც მერე ამის შესახებ

      • MrsMarch said

        ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ ჩემი თაგის არსი თქვენგან ან ვერც ერთმა ვერ გაიგო ან უბრალოდ დაიკიდეთ : )) ნუ, ნათიამ დაწერა რას აპირებს (დაარა რა ხდება მასთან), შენ დაწერე ვინ აღგაფრთოვანებს, მარი კი საერთოდ დუმს : ))))

  4. Taa said

    სიტყვები არ მყოფნის
    აი მართლა

    გავთბი ამ გაყინულ ამინდში

    უდიდესი მადლობა, შენ არ იცი თითოეული შენნაირი ადამიანი რამხელა სტიმულია ჩემთვის რომ კიდევ უფრო მეტი გავაკეთო და კიდევ მეტი ვწერო და კიდევ მეტს მივაღწიო ცხოვრებაში

    მე გისურვებ ყველაზე დიდ წარმატებებს, სრულყოფილ და მრავალფეროვან ცხოვრებას
    და დამიჯერე ეს პოსტი ამ ყველაფრის დასაწყისია, იმიტომ რომ ზუსტად გამოხატე შენ რა გინდა და რისკენ ისწრაფვი
    ახლა უკვე :ბევრი სწავლა და ბევრი მუშაობა შინდა შენ თავზე – რომ სხვებისთვის გახდე ის რაც ეხლა დაწერე ჩვენზე

    უდიდესი მადლობა🙂🙂🙂

    • vekoo said

      : )) მიხარია თუ გაგახარე : ))

      ჰო, ჩემ თავზე მართლა ბევრი სამუშაო მაქვს და თან უკვე დავიწყე😀 ამის შესახებ შეძლებისდაგვარად დეტალურად მოვყვები შემდეგ პოსტში და საინტერესო იქნება შენი შეფასებებიც😀 რას მირჩევ, სწორად განვსაზღვრე თუ არა მიზნისკენ გზები და ა.შ.
      არაფრის, თაა : ))

Leave a Reply

 
