ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

ლეპტოპი

Posted by vekoo on June 8, 2011

სასწრაფოდ მჭირდება ლეპტოპი. უკვე სუნთქვაც მიჭირს მის გარეშე.

ამიტომ მზად ვარ თავაუღებლივ დავიწყო მუშაობა მის მოსაპოვებლად.

წარმოვიდგენ ხოლმე რა სიამოვნებით ჩავიგორებ ლოგინში და იქიდან ვესტუმრები საყვარელ საიტებს:

  • სიამოვნებით მოვივლი ონლაინ–შოპებს.

  • უაზროდ ბევრს დავწერ ბლოგზე თითოეულ შეგრძნებებსა და ფაქტებზე.

  • დაღლილი და დაქანცული წამოვგორდები და ვუყურებ ფილმს.

  • წავაკუსკუსებ სადაც წავალ და “ფანჯრებში” შევძვები ხოლმე შიგნით ^_^

  • ქალაქგარეთ გასვლისას მოწყენის საშუალება აღარ მექნება.

  • სურათებს რასაც გადავიღებ უცებ შევყრი და იქვე ვნახავ.

ლეპტოპის გარეშე უკვე ძალიან მიჭირს.

ნუ, მართალია ყველა მნიშვნელოვან ადგილას აჩო იჩენს გულისხმიერებას და თავისი მიგვაქვს ხოლმე, მაგრამ  მე ჩემი მჭირდება, თანაც სასწრაფოდ.

აუცილებელი მოთხოვნაა, რომ ქონდეს ძალიან, ძალიან დიდი მეხსიერება : ))

ხო, და თუ ოდესმე მართლა საკუთარი გამომუშავებით მოვახერხე და ყიდვა დავაპირე, საქართველოში არ ვიყიდი : ))

აუცილებლად ჩამოვატანინებ უცხოეთიდან _ ამას აქვს თავისი უზარმაზარი პლიუსი:

საქართველოში ე.წ. “ჩაწოლილი” საქონელის ყიდვას მირჩევნია უახლესი შესაძლებობით აღჭურვილი შევისყიდო, თანაც ბევრად მისაღებ ფასად. ამის რამოდენიმე პრეცენდენტი ჩემ თვალწინაც მომხდარა, ტაკ შტო, ვენდობი  : ))

წარმატებები მისურვეთ.

12 Responses to “ლეპტოპი”

  1. Archilly said

    ცოტაც მოითმინე და ჩემი და შენი რამ გაყო😀 ?

    წავა მერე შენი მამამთილი უსა–ში და კიდე ჩამოვატანინებ 1 ცალს პირადად შენთვის😀 :* :* :*

    • vekoo said

      “ჩემი მამამთილი” ძაან ოფიციალურად ჟღერს :დ :* ძალიან მიყვარხარ :*

  2. Mari said

    ზოგჯერ მგონია, რომ ლეპტოპო მინდა. არადა, რეალურად მხოლოდ მასინ მჭირდება, როცა ქალაქგარეთ გავდივარ. ერთი ჯიპიესიანი ტელეფონი მინდა და ჯანდაბას დანარჩენი :))

    • vekoo said

      ეჰ, არადა მე რამდენჯერ დამზარებია რამის სწავლა მარტო იმიტომ, რომ აქ ჯდომა მეზარება და წამოკოტრიალებულს მირჩევნია კითხვა :ს

  3. fefinio said

    სანამ ლეპტოპი გექნება, გირჩევ iPod touch-ზე იფიქრო, იცი რა ძაან მაგარია?! სადაც Wi-Fi იქნება ყველგან შეგიძლია დაპოსტო, ფოტოებიც მიაყოლო, თან პაწაწაა და მეხსიერებაც კარგი აქვს(ნუ კომპ-ს ვერ შეედრება) მე სულ მანდედან ვპოსტავ როცა ლეპტოპის წაღება მეზარება სადმე🙂 წარმატებას გისურვებ და საკუთარი ლეპოპით ბოდიალს🙂

    • vekoo said

      ჰა ჰაააჰ. საკუთარიც როგორ ოსტატურად გვიხსენე :დ მეც შენსავით რომ მექნება მერე აიპად თაჩზეც ვიფიქრებ ^_^

      ამ კონკრეტულ სიტუაციაში მართლა ის მინდა :ს

  4. irina said

    au ai ipod touch martla zaan magaria:)) ise leptopi martla kai ramea, gansakutrebit filmebshi da fotoebis ambavshi getanxmebi:)) qalaqgaretac kai pontia. waxval shentvis b unebashi, imecadineb, sufta haeri dagiberavs, moxval :))) kaia mokled😛 warmatebebiiii :*:*

  5. Taa said

    მეც ეგრე ვარ
    ვეძებ ეხლა, თეთრი ან ლურჯი მინდა

    რა მაგარი ველოსიპედისტკა ავატარი გყავს🙂

    • vekoo said

      მე თეთრი არ მინდა, არც უბრალოდ შავი, სხვა შავიდან გარდამავალი ფერი შეიძლება, ანუ მ აგალითდ ლურჯში ან მუქ ნაცრისფერში გადაღვრილი შავი და აუცილებლად ძალიან ნაზი და ჰაეროვანი ორნამენტებით : ))

  6. მე დამასაჩუქრა განათლების სამინისტრომ,საკმაოდ კარგი ლეპტოპით🙂 და კმაყოფილი ვარ მყოფნის ჯერ-ჯერობით.. (ისე,არც ვიყენე მხოლოდ მაშინ სადმე თუ ვარ წასასვლელი,სულ პერსონალურთან ვზივარ,დიდი ეკრანი უფრო მხიბლავს :D) აი მერე კიდევ,საკუთარი გამომუშავებული თანხები ჰოო,ჰოოომ..🙂

  7. […] ლეპტოპი […]

Leave a Reply

 
