ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

how i am

Posted by vekoo on October 5, 2013

საქმე ძალიან კარგადაა, მადლობა ღმერთს, მაქვს ფანტასტიური სამსახური – 4საათიანი სამუშაო დღით, შაბათ კვირას ვისვენებ, ანაზღაურება 4 საათისთვის ზენორმატიული, არაჩვეულებრივი უფროსი და მისი საყვარელი მეუღლე – აწ უკვე ჩემი უფროსი მეგობარი.

მადლობა ღმერთს, მყავს ერთი პატარა [და ზრდადი : )) ] ოჯახი, ჯანმრთელი ელენიკო და აჩო – ჩემი ცხოვრების 2 სუნთქვა.

მყავს დედა, მამა, და-ძმა, ნათესავები, რომელთან ურთიერთობაც სიამოვნებას მანიჭებს, ერთგული მეგობრები და მათთან განუსაზღვრელი გონებრივი შესაძლებლობები.

მე დღეს ისიც მაბედნიერებს, ჩემი დის დაბადების დღე რომ არის, ონლაინ რომ ვიშოპოპინგე და თუნდაც, ხვალ თბილისობაზე მწვადს რომ დავაგემოვნებ, ცხვირში ბოლის სუნი რომ შემიღიტინებს, ისიც, წეღან აჩოს ჩემთვის ბიბლუსში წიგნები რომ ვაყიდინე…

არ ვიცი ამ პოსტით რისი თქმა მინდოდა, უბრალოდ გადავწყვიტე 1-2 სიტყვა დამეწერა როგორ ვარ მე ეხლა,

ნეგატიური არაფერი მახსენდება, ეხლა მე ძალიან კარგად ვარ, მინდა სულ ასე ვიყო.

2 Responses to “how i am”

  1. Acho said

    🙂 :*:*:*:* ღიპუცუნა მყავხარ რა :*

  2. MrsMarch said

    თურმე შენც მოგნატრებია ბლოგი❤ ჩემი არ იყოს

Leave a Reply

 
