ვეკოს ბლოგი – უჭუკლესი ჭუკლი

მიყურე და ისწავლე

პრობლემა მაქვს.

Posted by vekoo on September 4, 2014

ვიცი, რომ ვინ ვინ და მე არ უნდა ვიწყებდა პოსტს სიტყვებით “სხვათა შორის”, მაგრამ 

სხვათა შორის, როგორც მივხვდი, ძლიერი, მძაფრი ემოციები მჭირდება თურმე, რომ ახალი პოსტი დავწერო.

თან განვლილი პერიოდის შეჯამება მინდა, თან ჩემს სულიერ მდგომარეობაზეც მინდა დაწერა, მაგრამ კარგად ვიცი, რომ “როცა ვულკანი ფეთქავს, მის შორიახლოს არ უნდა გაიარო”,  ამიტომაც “რასა ვიქმ” თემატიკას თავს ავარიდებ.

არადა, ასეთ ხასიათზე მყოფს არც ჩემი მდგომარეობის აღწერა მეხერხება ადეკვატურად.

საერთოდაც, ისიც არ ვიცი რატომ ვწერ ამ სისულელეს, იმიტომ რომ სათქმელს ყველანაირად თავს ვარიდებ.

მაგრამ გადავწყვიტე, რომ ეს პოსტი მაინც გამოქვეყნდება, მერე რა თუკი ყველას უშინაარსოდ მოეჩვენება, მახატია.

აი, უხეშობამ იჩინა თავი და მესიამოვნა, საერთოდაც ეხლა ვაზებისა და ყველანაირი მსხვრევადი ჭურჭლის გროვა რომ დამილაგოს კაცმა, სათითაოდ და საოცარი გულმოდგინებით, ნელა-ნელა შევუდგებოდი და ისე შევალეწავდი ყველას კედელზე.

ვერ გაიგებთ თქვენ მე რა მჭირს, ცუდ განწყობაზე ვარ.

14 წლის ემო გოგოს პოსტს გავს ეს ჩემი ნაბოდვარი, მაგრამ მასაც აქვს არსებობის უფლება, ძალიან მომბეზრდა ეს დაკერილი სიფათები და ყურებამდე გახეული პირი .

მინდა ვიყვირო – ცუდ ხასიათზე ვარ! 

პრობლემა მაქვს. 

Leave a Reply

 
